Som trosku zapozdeny, bo som bol chory (resp. vraj nasa skolska jedalen ukuchtila nejaku gebuzinu (den predtym bol prehlad tyzdna (fasirka)))

tak k veci> SMS- a la Mobil Internet ET abo Info350 GT. Ma to ESTE JEDEN hacik-co by za to pytali a ci by nepytali aj Kosice a ine mesta... ??? Viem o tom, ze EuroTel velmi rad a casto rozsiruje svoj Mobil Ineternet a tak by nebolo odveci tam k nim skocit. Ale co na to DPB?

tak k veci> SMS- a la Mobil Internet ET abo Info350 GT. Ma to ESTE JEDEN hacik-co by za to pytali a ci by nepytali aj Kosice a ine mesta... ??? Viem o tom, ze EuroTel velmi rad a casto rozsiruje svoj Mobil Ineternet a tak by nebolo odveci tam k nim skocit. Ale co na to DPB?
e-eee. Bratislava PRODUKUJE 95%, dostava OVELAVELAVELAVELAAAAA MENEJ.
Doktor
Inac to ze ani teraz nie je jasne ci (a ked uz ano) tak ake vozidla DPB nakupi.Ved skutocne nie je normalne ze je februar a DPB nie je schopny vytvorit nejaky aj ked uplne primitivny plan nakupu vozidiel.Co je potom schopny naplanovat?(samozrejme okrem zbytocnych odmien a prehnanych platov)?Tiez sa pytam na co vam bude tolko SOR-ov?Preco investujete do modernizacii autobusov ked vsetci dobre vieme ze to nestoji za nic?Ved sa len pozrite na rekonstruovane Karosy 732,alebo Ikarusy 280/3.Ved sa zacinaju rozpadat a mali vydrzat neviem kolko rokov!Pozrite sa na rekonstrukcie v "Ustrednych dielnach"(mohutnejsi nazov tazko niekto vymysli) na ktorich sa pracuje v zufalich podmienkach s este zufalejsim vybavenim!Za tie peniaze ste mohli nakupit niekolko modernych autobusov aj ked nie tolko kolko sa ich zrekonstruovalo ale mate istotu ze sa nerozpadnu.(Ak pravdaze nebudu znacky Karosa ci SOR)Nezabudajte ze rekonstrukcia s 20 rocneho autobusu neurobi novy.Mozno tak bude vyzerat ale vydrzi maximalne 1/4 jeho povodneho veku.