To na tej fotke mi (podla sklonu tych schodov, a podla okolia) skor pripada ako zastavka Nad luckami, a K2 stojaca smerom do mesta. Opravte ma, jestli se pletu.
matej: Vysvetlis mi zmysel tych 8-mich prispevkov za tou otazkou od 5510? Z toho 5 tvojich? Aky zmysel mala tvoja otazka "preco sa pytas?" ? Pyta sa, pretoze ho to zaujima. Nestaci? Preco tu, ludia, flodujete forum sprostostami s informacnou hodnotou nula cela nula nic?
Re #52888 tomas1: Dost dobre tusim, co by sa u nas robilo. Dali by vinu vodicovi (ktory za nic nemohol), ten by siel sediet, a fungovalo by sa dalej po starom. A polovica vodicov by pod tlakom okolnosti (ved kto bude jazdit s tymi serblami v pokrocilom stadiu rozkladu, a riskovat tym basu?) dala nasledne vypoved.
Re #52896 5510: Hovori ti nieco pojem tocivy moment? Ak nie, odporucam nastudovat. Parameter vykonu je podstatny, ked chces udrziavat konstantnu rychlost, a urcit max. rychlost vozidla. Pri urceni zrychlenia (alebo, ak chces, "tahu") je ovela podstatnejsi prave tocivy moment. A skus si porovnat ten. Navyse, realne vyuzitelny tocivy moment dieseloveho motora je obmedzeny tym, kolko z neho je schopna skutocne preniest prevodovka, ktora je zaradena medzi nim a napravou, a ktora tam u trolejbusu akosi nie je, lebo tam nema dovod byt.
Re #52902 Mike: Plny suhlas. Smutny je na tom dalsi fakt - vitaz tendra - Skoda-Irisbus Citelis 25Tr ma, na rozdiel od napr. 15Tr, pohananu az 1 (slovom jednu!) napravu, takze na lade do toho kopca to bude robit fakt uzasne divotvorne kusky. Uz sa tesim, ked napadne sneh, ako tam budu miesto nich chodit smradobusne zalozaky, lebo 25Tr to nevylezu kvoli prilis malej adhezii...
5510: porovnavas neporovnatelne! Heslo tyzdna: ucinnost! Zatialco vykon elektromotora lezie priamo na diferencial vozidla, vykon diesela lezie do hydromechanickej prevodovky a az z jej vystupneho hriadela na diferak. Pochopil?
Deti, to ste sa už mohli dočítať, že dojdú 25Tr-ky citelis s pomocným dieselagregátom, lebo v úseku výstupište Molecova - Nástupište Molecova budú chodiť na diesel, okrem toho, že výjazdy a dojazdy budú chodiť diesel. Dodávka sa uskutoční v počte 5 kusov , ten prvý, skúšobný, má dojsť vo februári. Ževraj, potom sa tu bude dlho premávať po Bratislave, aby vychytali všetky poruchy, čo sa vyskytnú a keď dá niekto úplatok na drážny úrad (alebo na MDPT?), tak možno aj s vlkmi pokusne premávať začne.
A o tom, že sa trať pred voľbami postaví (stavba v mesiacoch apríl - august) niet pochýb, lebo 1. už sú vyčlenené prachy; 2. to je super predvolebný ťah - o*** na vlky.
U nás, keď 1.krát horel plyňák (2608, chvalabohu po dojazde vo vozovni, hasil vodič, hasiaci prístroj bol málo, tak ževraj zobral hadicu, čo tam akurát polievali kvety ?), potom pre istotu premávali iba 4 kĺbové plyňáky z 20tich. (Ale to boli prázdniny, to si mohli dovoliť.)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike