spectre> sranda, na b732 si zmenil nazor, ale na sanosy, ktore uz ani nie su si nazor nezmenil
. Keď som bol dosť malý, pamätám si, ako na 207ke jazdili strašne pekné trolejbusy. Boli to Sanosy, ktoré sa neskôr rozpadli. Celkovo dobrý dojem som mal aj zo starých 14Triek. Favoritom ostane Sanos, a medzi krátkymi 14Tr01. Jediné, čo mi je ľúto je to, že si nepamätám na 14Tr0.
. Kachna však je best! (Aj keď je to technicky šrot)
zatial nie som odkazany na sedenie
Inak, ak chces, mozem to posunut aj na skyscrapers.com (finovi
...musis mi len napisat, aky chces mat (c)"meno" - chapes
takze mam ju tak odfotenu ze predok je trochu zatieneny...ani som ju este neskenoval, ale ked by si velmo chcela tak daj mail a ja ti ju poslem
Kami
Ked to dovediem do absurdna: B741 sa rozpadne za pol roka. To bude zakladna casova jednotka - c.j. B941 za rok (???) - 2 c.j. I435 za 3 roky = 6 c.j. To plati pre extremne podmienky (bratislavsky tankodrom a pod.). Ak v beznych podmienkach vydrzali B741 10 rokov a nie a nie sa rozpadnut (ale pojdu asi na GO), tak to mozem nasobit koeficentom 20.
Vysledok: B741 10 rokov, B941 20 rokov, I435 60 rokov. Co myslite, doziju sa dochodku ?
Mnohi z nas si detstve oblubili nejaky dopravny prostriedok. Niekto sa zalubil do elektricky, iny do I280, ja som si zas oblubil a nehambim sa to priznat B731. Tym sme poznaceni a konkurencna znacka sa musi viac snazit aby presvedcila.