Reakcia na: Sommelier #52293:
Aký subjektívny názor? Ty si úplne "objektívne" napísal, že v spomínaných mestách si o (deviatkovom rade) Karos myslia, že sú to šroty. Objektívne si tam myslia presný opak.Re #52294 Vladimír: "A samozrejme len poctivými rukami čistokrvných Bratislavčanov s pravovernou líniou v rodokmeni až do tretej generácie." 100 bodov. ?
Re #52298 Sommelier: Čo? Aké Fordy v Ostrave? To si nabral z rovnakého zdroja ako to s tou Bratislavou živiacou zvyšok Slovenska, kde si o Karosách myslia, že sú to šroty? ?
Re #52308 tomas1: A to si odkiaľ pobral? Na základe veleúspešnosti privatizácie londýnskeho metra napríklad?
Re #52321 Sommelier: A tak súdiš na základe čoho? Na základe toho, že sa zvolebnieva? Podobné prehlásenia o okamžitom riešení tu už boli veľakrát...
Re #52325 PvvS: Samozrejme, že za peniaze úplne zbytočne vyhodené na plynofikáciu už dávno mohli byť nové vozy. (Nehovoriac o tom, že už tým vrakom idú generálkovať motory!) A sekáčové vozy? To sa nedá, aké by z toho bolo všimné? ?
PvvS
Kdyz je poptavka po kapacite , holt se musi nakoupit novy vozy. Ale tady vadej korozy 951 a 961 ale konstrukce stejne stary , ne li horsi 15TrM sou obhajovany. Chce to vymenu parku , ale tak aby se neco zlepsilo i pro cestujici. Je sice pekny ze ten vuz ma klimu pro ridice , tonovany okna, super sedacky , ale co je to platny kdyz se do nej leze furt po 2 schodech . Kdyz Dp ignoroval novy vozy , i korozy 931/941 a misto nich plynofikoval pojizdnou reklamu na rez, asi je nekde chyba. By me zajimalo , kolik stala reko a kolik GO vozu . Jestli by za tu cenu nebyl novy vuz. Nektery DP uz vyrazuji i B931, mozna by stalo za to si vzit priklad z vychodu a nakoupit je na vymenu parku. Bylo by to levnejsi jak Go starych vozu.