Reakcia na: tomas1 #52138:
aj tak by ma zaujimalo ze ake to budu busy ked chcu kupit za to 20 novych nizkopodlaznych plynakov...( 10mil na jeden !? )Re #52135 tomas1: citat z http://ba.sme.sk/c/2444180/Zo-sumy-na-rychloelektricku-pojde-200-milionov-na-autobusy.html
"Obnova vozového parku dopravného podniku tvorí len približne 20 až 25 percent potreby ročne. Mesto dáva na obnovu asi 350 miliónov ročne. Pravidelná obmena by si pritom podľa vedenia podniku vyžadovala asi miliardu ročne." takze tento rok nam dali 'IBA' 200mil.
TeBeCe
Ako v Ulanbátare
Múzeum dopravy v Bratislave je jediným svojho druhu na Slovensku. V júni 1999 ho slávnostne otváral premiér Dzurinda s vtedajším ministrom kultúry Milanom Kňažkom. Načo však bola tá paráda, keď mu teraz hrozí zánik? Zbúranie Skladu II, kde je umiestnená podstatná časť zbierky, totiž múzeum pochová. Snaha o zrušenie tejto kultúrnej pamiatky však potvrdzuje, že sa Pamiatkový úrad veľmi pomýlil. Keď navrhol zúženie pamiatkovej zóny, tvrdil, že o ochranu národných pamiatok by sa malo postarať mesto. Na príklade Skladu II vidíme, ako táto ochrana vyzerá v praxi. Magistrátu na kultúrnych pamiatkach nezáleží. Inak by tak pokojne neodklepol, aby si s jednou z nich robil investor, čo sa mu zapáči. Ľahostajnejší postoj k svojim pamiatkam nemajú zrejme ani v mongolskom Ulanbátare.
Autor: Radovan Krčmárik