Nove klbaky su v nedohladne, cng chce dalsie midibusy...
http://ba.sme.sk/c/2442688/Vozovy-park-je-stary-potrebuje-nove-autobusy.html
"Peniaze z úveru chceme využiť na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov," povedal generálny riaditeľ dopravného podniku Ján Zachar. Malými autobusmi sa dajú efektívnejšie obsluhovať časti mesta s ťažkým terénom, napríklad Kalvária. Mini- a midibusy majú nahradiť aj autobusy po životnosti a zároveň ušetriť náklady na prevádzku nevyťažených veľkých autobusov.
http://ba.sme.sk/c/2442688/Vozovy-park-je-stary-potrebuje-nove-autobusy.html
"Peniaze z úveru chceme využiť na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov," povedal generálny riaditeľ dopravného podniku Ján Zachar. Malými autobusmi sa dajú efektívnejšie obsluhovať časti mesta s ťažkým terénom, napríklad Kalvária. Mini- a midibusy majú nahradiť aj autobusy po životnosti a zároveň ušetriť náklady na prevádzku nevyťažených veľkých autobusov.
, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách. 
Spectre