Dnes som isiel o cca 00:40 cez Karldorf a videl som medzi zastavkami Jurigovo namestie a Nad Luckami vrcharske hybridne vozidla (tie cestne) na kolajach, jedno v kazdom smere. Vrchari tam cosi stvarali s vedenim, vedla zastavky tramvaje Segnerova smer mesto stala Elzacka vrcharska Karosa. Neviem ci sa chystali zvesit aj tento usek retiazkoveho vedenia. Ale co ine by tam asi robili? Kazdopadne ten, kto toto navrhol, presadil a schvalil si zasluzi aby visel na vylozniku za ... ?

A najnovsie aj Korejcov ? A samozrejme Laminatiek, pretoze su na striedavy prud, co v Ziline neradi
Technopol
4. no prečo krokom späť? príklad osoba zo zastavky znievska 98 (6) 99 ( 7 minut) priemer 3 chce isť do mesta presup na 93 najdlhšie čakanie 4 minuty dokopy osoba čakala 7 minut a to je to iste ako keby chodila L93A a B každých 8 minut (samozrejme iba v špičke) prečo je to krokom späť? ocenia to najmä invalidy , starí ludia ,mami s kočíkom, unavení ludia z práce, rodičia malých detí, a hlavne pri mizernom počasí lebo na týchto nových zastávkach sa pod striešku zmestí max 6 osôb
5. DPB chcelo šetriť toto je jeden príklad ako sa dá šetriť viac
L95A bude plnšia od Vyšehradská po Romanovu interval cca 5 minut (po Romanovu sa zaplnia 3/4) a 95B interaval tiež 5 minuť a ten zoberie väčšinu ludí od Romanovu lebo tam bude prázdna a ušetri sa vozo km a tiež možno 1 - 2 busy - čo je na tom zlé povedz?