Reakcia na: Mike #51092:
Daj mi konecne argumenty. Ja som ich uz poskytol a teraz este poskytnem.Je to jednosmerne 2 min (pozri CP L59 Antolska-Luky II a CP L93 Vysehradska-Luky II).
Ak si pozrel predchadzajuce prispevky (o navrhovanom zrus.L99 sem) tak by sem okrem spickovej L59 nechodilo nic. A posilnil by som tym aj L98.
A ked neveris predchadzajucim mojim vypoctom ohladom +1,1km - tak si otvor mapu!
L99 - odvsadial na Antolsku - to nemyslis vazne z Ovsista za 32 minut? L98 ta vyhodi (a to sa tiez tak trochu flaka po Petrzke) za 13 min jednu zast. pred Antolskou.
L193 - A co proti-otazka: Preco by ludia ktori cestuju z tadialto Lubovnianska-Znievska nemohli mat ryhli spoj? Ci ked niekto byva pri ZST Petrzalka tak sa dopravi 4-mi autobusmi do mesta a my ani jednym?
L59 - a co zamestnanci tych firiem si neplatia listky a elektricenky? Alebo kazda firma ma mat svoje autobusy, kazda skola svoje, ... To by sa ti viac pacilo?
Spectre
Po videní návrhu linkového vedenia som spoluautorovi posielal veľa mailov, v ktorých sme diskutovali o jednotlivých detailoch. Vždy som tvrdil, že návrh je dobrý a potrebuje doladiť v detailoch. Detaily na CP budú doladené od pondelka, čo som veľmi rád a DPB ma tým príjemne potešil.
Kedysi som tiež argumentoval na základe určitých informácií, avšak postupom času (nebudem opisovať ako presne k tomu došlo, to by bolo na dlho) som si uvedomil, že S NEKOMPLEXNOU MNOŽINOU INFORMÁCIÍ NIE JE MOŽNÉ VYTVORIŤ KOMPLEXNÝ LINKOVÝ SYSTÉM.
Počas auditu sa robili prieskumy. Osobne som sa mal možnosť zúčastniť sa prezentácie metód, ktoré boli použité. Od vtedy mi sa na problematiku dívam trochu širšie. Z pohľadu bežného cestujúceho má každý klapky na očiach a vidí len to svoje, neuvedomuje si, že prilepšením sebe by pohoršil iným. V súčasnosti Ťa môžem ubezpečiť o jednom: Pokiaľ je doprava na prd, tak sa ten prd rozlieza homogénne.
Nehovorím o konkrétnych veciach, avšak pri stavaní linkového vedenia sú smerodajné určité racionálne priority, popri ktorých sú argumenty typu "Nemocnica Antolská musí mať spojenie so všetkými stanicami v Bratislave, lebo..." iba výplodom bujnej fantázie a určitou zvrátenou ideou nadobudnutou v praxi z dôvodu zvráteného ex-linkového vedenia, na ktoré boli Bratislavčania (a Petržalčania najmä) zvyknutí.