Fobust: mas v tych konstrukciach trolejovych armatur trosku hokej, ale nevadi. S499.1023: Teoria je sice pekna vec, ale tentoraz by som sa trocha priklonil k fobustovi, lebo u paroidnych konstrukci nikdy nevies odkial kam a co sudruh Vodnak taha a co kam na vykres zavesil... Najlepsie by vsak spravil, keby ich zavesil na hajzel, tam sa este daju pouzit v pripade nedostatku ineho papiera...
yale
Tá lanovka je pomalý, nízkokapacitný dopravný prostriedok pre turistov, poskytujúci zaujímavú vyhliadku, počas turistickej sezóny bude vyťažená aj v prípade, že lístok bude stáť 2-3x viac, ako najdrahší lístok DPB. Zarobí si na seba a na údržbu.
Naopak, ak lanovka bude "pridelená" DPB a bude sa v nej jazdiť na lístky a električenky (teda z ľudového pohľadu "zadarmo"), je isté, že DPB bude vyčleňovať časť svojho rozpočtu na jej opravy? To nie je príliš trvalý model, raz príde manager ktorý zistí, že tu je niečo čo nemá príjmy, ale má výdavky - a stopne to.
Takže by som uvažoval skôr nad opačným princípom, a to, že lístok na lanovku by zároveň platil ako celodenný (alebo x-hodinový) lístok na MHD.