Reakcia na: hoppusmark #50163:
no to by ma tiez zaujimalo, co je na interieri zle, ved predsa usporiadanie sedadiel sa da prakticky lubovolne menit u takeho IK435 s plochou podlahou, chapem ze u NP busov ktore v BA vobec nejazdia je asi dolezita sirka tej ulicky medzi vyvysenymi sedadlami ale beztak aj tam sa s nimi da manipulovatinak sa musim pripojit k tvojmu dojmu, ze Tambusy povazujem v BA za busy s najlepsie riesenym interierom, neviem preco ale je to jediny bus v BA z ktoreho mam dojem ze cestujem naozaj mestskou HROMADNOU dopravou, kde clovek citi v buse nejaky priestor a ze je to naozaj robene pre kvanta ludi, takyto dojem urcite nemam z IK435 ktory mi pride byt vnutri maly, nastupovanie a vystupovanie neviem zhodnotit, az tak casto sa nim nevozim (ako u IK435) a neskumam to, akurat aj vcera cestou na zastavkou moj pohlad spocinul na krizovatke stojacom tambuse kde som zvonka obdivoval ze tak nejak si predstavujem priestorovo bus MHD, domov som siel samozrejme IK435
inak:
S.A.O. Lučenec predstaví na veľtrhu v Nitre nový model autobusu
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2397203
http://romanmoravcik.blog.sme.sk/c/21506/MHD-ide-prikladom.html
tomas1
- ja som za tie výstražné svetlá - také aké sú na žel. priecestiach (neviem ako sa to odb(p)orne volá), ako sa tu už spomínalo. Ale ako poznám Siemens tak by to dopadlo tak ako som to videl v Krakove - tam sa tie svetlá rozblikajú dosť neskoro, normálny človek má problém prebehnúť a dôchodcu by elina zmietla keby sa spoliehal len na tú signalizáciu - takže nakoniec je to tam na hovno. ? Možno tiež siemens. (?)