Juro: a kolko ludi predtym vystupovalo z 95/88 a utekalo napr. na 78?
d3k0: miesto plagatu by sa mohli vytiahnut vozy z ohrady a volne porozhadzovat po trasach liniek. Napis by znel: "nad tymito autobusmi kruzia supy, ked sa na tie zvysne pozrie Jastrab, budete radi ak ostane aspon linka 99".
megaloman: dnes som otestoval krizovatku Farskeho. Signalny plan pre chodcov uplne nahovno! Aaale ...
... kym som sedel v 99, preletela okolo 95. Cez prechody som siel poctivo, cca 2 minuty. Bez cakania som mohol nastupit do dalsej 95. Potom aky problem?
d3k0: miesto plagatu by sa mohli vytiahnut vozy z ohrady a volne porozhadzovat po trasach liniek. Napis by znel: "nad tymito autobusmi kruzia supy, ked sa na tie zvysne pozrie Jastrab, budete radi ak ostane aspon linka 99".

megaloman: dnes som otestoval krizovatku Farskeho. Signalny plan pre chodcov uplne nahovno! Aaale ...
... kym som sedel v 99, preletela okolo 95. Cez prechody som siel poctivo, cca 2 minuty. Bez cakania som mohol nastupit do dalsej 95. Potom aky problem?
NN
hl. stanica je prestupna stanica/uzol snad v kazdom meste a ma to svoju logiku ked sa tam musi zbiehat x liniek
inak suhlasim s tym navrhom co tu mal niekto ohladne prestupnych uzlov kamenne/trnavske a dalsie, to nebol zly napad, rozhodne lepsi nez vecne tlacenie nejakeho safka ako keby vsetci obyvatelia BA tuzili dostat sa nan ked tam prakticky nic nie je okrem par drahych obchodov, divadla ci hotelov a pod. nepraktickych institucii