a-93 a a-95 sú podľa teba dlhé linky? A tiež neviem, prečo by bolo nevyhnutné tie linky sekať na dve. Čo by to zmenilo? Takto pôjdu za sebou dva autobusy tej istej linky, v tom prípade by boli súautobusia tvorené z rôznych liniek. V konečnom dôsledku je to to isté.
opacna moznost sa vzdy pripusta. Este so zachovalou 283 (aj ked NETUSIM naco sa to kupovalo) sa daju robit veci. Dobre to sedi, lepsie brzdi a ten zvuk. Nieco nenormalne. ?
Ale v kazdom pripade je 3 minutovy interval na dlhej linke nei najlepsim riesenim.
Ja viem, asi je to skôr psychický blok ako opodstatnené zhoršenie situácie, ale žiadne rozumné náhradné spojenie som nevyhútal.
Posilnenie d-91 na 20 minút by určite bolo zlepšením a nielen v tomto smere, ale ten nárast vozokm by asi nebol zanedbateľný a ospravedlniteľný.
Myslím, že oveľa systémovejším riešením by bola reforma električkového linkového vedenia. Ale pokiaľ možno v podarenejšej forme, než v tej navrhovanej od nového roku. Teraz je vo večerných hodinách možný z a-95 prestup aspoň na d-12, ak by však tá bola po novom len špičková, spojenie by stratila pre istotu druhá polovica Petržalky...
Inak nechodí a-59 po novom nejako príliš často na to, aby to boli len školské spoje? Lebo sa bojím, že v konečnom dôsledku ju budú využívať všetcia tí, čo predtým, akurát budú riadne nadávať, že chodí menej často a ráno aj oveľa natlačenejšia.
3 minutovy interval je zrely na rozdelenie linky na dve a trochu poupravit trasy, vzhladom na skutosnost (podla toho o aku dlhu linku sa jedna), ze ho nedodrzis aj keby si strasne chcel. Staci ked nasadis Mameluka, ktory si urobil upgrade T vodicaku na C a D s 280 a za nou posles blazna s 435 a verim tomu, ze ho trhne na tretej zastavke. ?
Keby mala 91 20-minutovy interval, dalo by sa to zniest?
507 by bola najlepsie zo Stefanikovej cez Nam. SNP, Sturovu a Stary most... Snad sa to niekedy zadari aj zrealizovat a bus bude moct ist aj po e-trati...
Trochu sa mi po zrušení a-90 nepáči v neskorých večerných hodinách mizerné spojenie Karlovej Vsi (a, pokiaľ chceme preferovať električky, tak aj Dúbravky) s časťou Petržalky obsluhovanou primárne a-93. a-93 + a-91 pod Nový most pri luxusnom 30minútovom intervale a-91 ako riešenie neberiem, prestup na d-1 Hodžovo námestie/Poštová práve pohodlný nie je tiež a celú cestu zachádza d-1 cez Nám. Ľ. Štúra práve neurýchľuje.
A skutočne by to chcelo a-507 smerovať cez Šafárikovo námestie. Nočná obsluha toho konca centra je teraz zúfalo mizerná.
Podľa mňa budú bielo-červené. Ani 21Tr nie je v BA farebnej kombinácii, ale v brnenskej. A keďže v Brne sú Citybusy bielo-červené, tak je to asi jasné.
Otázka do pléna:(už som sa to tuším aj raz pýtal) ?
Myslíte že duobusy budú v červeno-bielej farebnej schéme, alebo v schéme trolejbusovej(šedá-červená-biela)..?????
Alebo budú zeleno-žlté ? alebo to bude mať úplne novú schému?
Nikdy v zivote by ma nenapadlo, ze luxusny trojminutovy interval bude dakto povazovat za vyplod choreho mozgu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy