Ahojte,
fandim novemu systemu v Petrzalke, v najhorsom pripade je to lepsie ako nic nerobit.
Mam len jednu, podla mna zasadnu pripomienku - nebude to fungovat, pokial budu vodici jazdit tak ako doteraz, t.j. nerespektovat cestovne poriadky. Cely system je postaveny na vzajomnej nadvaznosti liniek. Ak budu soferi nadalej jazdit rely a zvacsovat si prestavky na konecnej, pojde to cele do hajzlu, vid napr. system obracania elektriciek v centre 6,11,12,14 ... pri ceste naspat su o interval dopredu a dobiehaju ine subezne linky, cim vytvaraju casovu dieru a straca sa ich ucel.
Ak to padne, padne to na ludoch, nie na systeme.
fandim novemu systemu v Petrzalke, v najhorsom pripade je to lepsie ako nic nerobit.
Mam len jednu, podla mna zasadnu pripomienku - nebude to fungovat, pokial budu vodici jazdit tak ako doteraz, t.j. nerespektovat cestovne poriadky. Cely system je postaveny na vzajomnej nadvaznosti liniek. Ak budu soferi nadalej jazdit rely a zvacsovat si prestavky na konecnej, pojde to cele do hajzlu, vid napr. system obracania elektriciek v centre 6,11,12,14 ... pri ceste naspat su o interval dopredu a dobiehaju ine subezne linky, cim vytvaraju casovu dieru a straca sa ich ucel.
Ak to padne, padne to na ludoch, nie na systeme.
juro
Ked vznikla 84, tak sa to odvovodnovalo ako posila k 83 pre studentov.
Teraz sa vsetky subezne linky redukuju, navrhuju nove kombinacie liniek s prestupmi, ludia sa posielaju na ine zastavky s tvrdenim ze su v pesej dostupnosti.
OK, ak to bude pozitivne.
Ale preco sa neponechala 83-ka, ktora by obsluzila aj Ekonomicku univerzitu zo zastavky Bulikova, ale radsej ukoncime 83-ku na Namesti hraniciarov/ Dostihovej drahe. Pritom 84 bude mat v casti rovnaku trasu s novou 99.
hroch: platia, ale menej.