Reakcia na: 81-71 #48077:
zabudol si že linka 32 slúži aj pre obyvateľov Kramárov.Keby sa niekto chcel z Dlhých dielov dostať na Karmáre musel by ísť 223 na Molecovu, odtiaľ elinou po Lafranconi, z Lafranconi busom na Patrónku, odtiaľ peším dostupom na zastávku Pri Suchom mlyne odtaľ trolejbusom na Kramáre.
32 nieje v žiadnom prípade odvšadial všade.
Zober si napríkald sídlisko v Petržke LÚKY 8 (podobný počet obyvateľov), budú tam 3 linky - 92, 98 a 99, prečo tam nieje len jediná linka 99, k hlavnej linke 95??
To prestupovanie pod na električky je v pohode, podľa mňa to aj predbehlo dobu, zrušenie 32, by bolo ako zrušenie napr. 67...
Ja by som zas vôbec nedával autobusy až pod Nový most súbežne s nosnou električkovou traťou.
Alebo Lamač, tam by som zrušil linku 30 a nechal by som len 63, 37 a 92 aby nechodili súbežne a odvšadial všade..
81-71
No pokial by mal fungovat petržalský systém (ktorý nabehne od 5.9.2005) na DD, tak by to malo vyzerat tak, že linky MHD by zvážali ludí ku kapacitnej električkovej doprave na Molecovu, maximálne pod Nový most alebo Patrónku. Totiž, bez prestupov sa tiež nedostaneš idealne z Petržalky kdekolvek. Tiež neexistuje priami spoj na Kramáre alebo napríklad do Vrakune z každého kúta Petržalky. Ba dokonca, v rámci Petržalky sa nedostanem všade priamo bez prestupov.
Uvedom si, že Petržalka je niekolko násobne vačšia, čo do počtu obyvatelov, to do rozlohy a tak je celkom pochopitelné, že ma viac busových radiál a vačšiu a hustejšiu siet MHD.
A neviem čo považuješ spojenie s "mestom", kedže Petržalka je súčastou obvodu Bratislava 5. Neviem, prečo by mali chodit linky z DD priamo tak daleko, ked mate kapacitnu električkovú dopravu a k tej vas čoskoro odvezie moderná trolejbusová doprava.