Reakcia na: inTony #48069:
No pokial by mal fungovat petržalský systém (ktorý nabehne od 5.9.2005) na DD, tak by to malo vyzerat tak, že linky MHD by zvážali ludí ku kapacitnej električkovej doprave na Molecovu, maximálne pod Nový most alebo Patrónku. Totiž, bez prestupov sa tiež nedostaneš idealne z Petržalky kdekolvek. Tiež neexistuje priami spoj na Kramáre alebo napríklad do Vrakune z každého kúta Petržalky. Ba dokonca, v rámci Petržalky sa nedostanem všade priamo bez prestupov.
Uvedom si, že Petržalka je niekolko násobne vačšia, čo do počtu obyvatelov, to do rozlohy a tak je celkom pochopitelné, že ma viac busových radiál a vačšiu a hustejšiu siet MHD.
A neviem čo považuješ spojenie s "mestom", kedže Petržalka je súčastou obvodu Bratislava 5. Neviem, prečo by mali chodit linky z DD priamo tak daleko, ked mate kapacitnu električkovú dopravu a k tej vas čoskoro odvezie moderná trolejbusová doprava.
Andy
Re #48028 inTony: Linku 32 by mohli teoreticky zrušiť a 29 presmerovať cez Mlynskú dolinu a Kramáre na Hlavnú stanicu.
Re #48044 hoppusmark: To by museli byť triobusy..
Re #48054 TeBeCe: Len dúfam, že nízkopodlažnosť nevyriešili tak, že dali namiesto schodov minieskalátoríky?
Re #48061 Mopy: Hlavne nechápem, prečo zas menia systém označovania liniek. Pred pár rokmi sa zaviedla napr. 91+191, a teraz idú robiť 92 iným systémom.. Čo im bráni v označení 82+92 alebo 192+92, to nechápem.