Papyr: Ja som v živote nepočul Bratislavčana nariekať, že za niečo môže zvyšok Slovenska. Za to východniari stále nadávajú, že za niečo môžu Bratislavčania. Problém DPB je vo vedení (nie elektrickom).
tomas1: Novoplany v Trnave sú už odstavené do zálohy. Inak Ikarusy tam jazdia ešte dva, z toho jeden tzv. Trilexák. S Karosami B 741 sú tam stále problémy, pretože majú obrovskú spotrebu (automatická prevodovka) a prehrievajú sa. Možno SAD Trnava vyvynie autobus Karosa B 742. ? Ikarusy jazdili tak pomaly práve preto, aby veľa nezožrali. Inak kĺbové Ikarusy majú v Trnave menšiu spotrebu ako sólo Karosy B 732
Inak phpBB diskusiu máš na www.mestskadoprava.sk , ale nejak extra to tam "nežije". Nevýhodou takej diskusie je to, že ju treba moderovať.
tomas1: Novoplany v Trnave sú už odstavené do zálohy. Inak Ikarusy tam jazdia ešte dva, z toho jeden tzv. Trilexák. S Karosami B 741 sú tam stále problémy, pretože majú obrovskú spotrebu (automatická prevodovka) a prehrievajú sa. Možno SAD Trnava vyvynie autobus Karosa B 742. ? Ikarusy jazdili tak pomaly práve preto, aby veľa nezožrali. Inak kĺbové Ikarusy majú v Trnave menšiu spotrebu ako sólo Karosy B 732







tomas1
Re #47805 81-71: Tie harmonikové karosy karosy v TT sú skoro ako nové, nakupovať secondhandové vozidlá je super nápad. Konečne sa nevozíme v tých Ikarusoch s dolámaným rámom alebo čím, s max. v=35km/h.
RE KLF #47816 - NIE!!! Prevez sa v tých TT exPraha Karosách a zistíš, že tie vozidla sú ešte celkom schopné.