Takisto nechápem, prečo má BA magistrát problém postaviť tú električku do Petržalky. Veď starý most sa musí rekonštruovať tak či tak, v Petržalke je nato vyhradený celý koridor a naviac by vôbec netrebalo robiť žiadnu estakádu! Iba úplne normálnu preferovanú električku s NP vozidlami. Trebalo by síce aj vozovńu, lenže tú treba tiež tak či tak! Lebo nemá sa náhodou stavať na mieste tej pôvodnej?
V meste by sa to v pohode zapojilo do existujúcej trati, jediné čo by sa muselo spraviť by bolo zatvorenie Štúrovej pre IAD. Čiže pešia zóna.
Toto vážne nie je tak veľa oproti tomu aký konečný výsledok by toto prinieslo!
A budúcim generáciám by sa potom omnoho ľahšie pokračovalo v budovaní nosného systému.
V meste by sa to v pohode zapojilo do existujúcej trati, jediné čo by sa muselo spraviť by bolo zatvorenie Štúrovej pre IAD. Čiže pešia zóna.
Toto vážne nie je tak veľa oproti tomu aký konečný výsledok by toto prinieslo!
A budúcim generáciám by sa potom omnoho ľahšie pokračovalo v budovaní nosného systému.
81-71
Čo sa týka ojazdených busov, financií a celkovo tých rečičiek ake by malo byt hl. m. SR BRATISLAVA, odkazujem ta len na jedno, a to na prístup ludí, ktorí nie su z hlavneho mesta, čest niektorím, ale čo si budeme hovorit, všetci ludia tam trochu dalej od BA od závisti nadávaju, aká je BA zlá a že oni sú lepší etc. ale hlavne, že sa sem všetci pchájú. To je taká hlúpa slovenská vlastnost, závist.
No a druhá vec je, že niektoré regiony sú na Slovensku tak extremne zaostale a ekonomicky nevýkonné, že ich musí tahat Bratislav, kde sa ročne vytvorí asi 30 % HDP. Je to pochopitelne, v ČR nemáš take regionalne rozdiely, a preto Praha nemusí nikoho žvit ako je to v prípade Bratislavy. Dovolím si tvrdit, že pokial by tu bola fiškálna decentralizácia taka ako v ČR a BA by nemusela nikoho dotovat, tak by BA mala aj na metro, na obnovenie vozoveho parku etc.
A čo sa týka pražských buso, Praha sa ich nezbavuje preto, že by boli zlé, ale preto, lebo ich nahrádza modernými nizkopodlažnými vozidlami.