Reakcia na: 81-71 #47727:
No tie trate znesú toľko isto. Predpokladajme rovnakú počiatočnú kvalitu práce a materiálov. Lenže taká trať nie je bezúdržbová. Teoreticky bezúdržbový je systém na báze BKV, alebo prípadne tá hyperexkluzivita pre Redutou. No ale odtiaľ potiaľ...Druhá vec je keď vidím ako precízne a premyslene sú konštruované rôzne veci napr. na otvorenom zvršku. Trochu som v lete behal po Rakúsku a také veci som si všímal. To u nás dobehne trabust s autogénom a "vyvŕta" dieru na rozchodnicu. Čo viac chceš počuť?
Ale trabusti to ťažko budú robiť ručne, im sa zohnúť máli
Spectre
Vážené obecenstvo, všimnite si prosím, že v bežných mestách s tramvajovým provozom sú aj trate "starého" typu (t.j. zvršok zakrytý panelmi) v dobrom stave. Panely nijako eroticky nevytŕčajú nad koľajnicu, ani sa to nenakľáňa a prechádzajúce kachny nerobia exotické tance. No ale, buďme radi tomuto folklóru, sme v tom totiž unikátni ?