navrhujem zlucenie liniek 206 a 209 do linky 209 s trasou
NOÚ
Klenová
SÚSCH
Vlárska
Magurská
Siemens
Sokolská
Predstaničné nám.
Karpatská
Račianske mýto
Krížna
Šoltésovej
AS Mlynské Nivy
NOÚ
Klenová
SÚSCH
Vlárska
Magurská
Siemens
Sokolská
Predstaničné nám.
Karpatská
Račianske mýto
Krížna
Šoltésovej
AS Mlynské Nivy
Sommelier
A co sa toho tyka, pokial magistrat schvalil tazkotonaznu preferenciu MHD (hura, slava) znamena to investicie, inovacie a podobne. Takze pokial na dalekonosnych linkach vybudujeme (a budeme vediet vybudovat) BUS pruhy (a dostatok bus pruhov) dopravne ucpatie je pre vodica karosy bezpredmetne. A to ze interval by bol taky alebo onaky je uz druha vec. Ak by sa niektore linky, tak ako som spomenul napr. 97 a 39, ci 207 a 209 spojili, je na koordinacii dispecingu aby vypravil dalsie zalozne vozidla namiesto tych, ktore zostali vysiet, neviem na Pristavnom moste.
Vies velmi dobre, ze mnohe Europske metropoly maju linky s jazdnou dobou 60 minut a vyssie.
Vdaka, Hawgh.