Kto chce rekonštruovať hlavnú stanicu? V spomínanom zámere sa hovorí len o rekonštrukcii predstaničného priestoru. Do priestoru samotnej stanice zámer zasahuje len okrajovo, navrhuje ostrániť odbavovaciu halu z 80. rokov a namiesto nej vybudovať novú. Rekonštrukcia samotnej stanice (koľaje, nástupištia) sa v zámere nespomína, preto nie sú aktuálne problémy s prevádzkou vlakov počas výstavby. V zásade zámer rieši vybudovanie nového nákupného a administratívneho centra a mierne tento účel maskuje pod rekonštrukciu predstaničného priestoru. V zásade to aj rekonštrukcia je, lenže mnoho ľudí si pod týmto slovným spojením predstavuje niečo iné ?
no hej, lenze oni chcu rekonstruovat hl. zel. stanicu a nie postavit novu vedla, ak by to tak bolo tak samozrjeme mozu synchronne robit obe veci, ale k chcu len zmenit tu existujucu tak neviem, kolaje ale menit myslim nechcu takze to bude len opticka zmena, mna by potesila nejaka podzemna zel. stanica s kolajami ala Budapest
Prečo by sa to nemohlo robiť za chodu? Napríklad v Linzi nedávno dokončili novú stanicu vedľa starej, pričom samotné nástupištia sa rekonštruovali za prevádzky, vždy bolo 1 odstavené a na ostatných chodili vlaky normálne.
hm, na nove mesto som myslel aj ja, ale ked tak nad tym uvazujem petrzka by bola omnoho lepsia, stacilo by spravit jednu linku ci posilnit planovane, kazdopadne je otazne co by na to povedali vlaky len prechadzajuce cez BA a nie v nej konciace/startujuce, tam mi to uz take realne nepride narozdiel od NM ktore ma zase nevyhodu v dlhsom spojeni k hl.st. oproti petrzke
hl.st - zst petrzka - 83/93 bez prestupu - 13min
hl.st - zst NM - 76+61/85+61 - 13-14min - min. 1 prestup
ale ako vravim, skoda ze je ta petrzka vzhladom k vlakom nerealna, pre MHD by bola urcite lepsia a odlahcila by aj rovno prepravu do petrzky, takze asi to bude nakoniec to NM a patrilo by sa potom spravit nejaku rychlu linku k hl.st.
len jednu vec stale nechapem a bojim sa jej (aj ked sa na novu stanicu tesim), ako chcu riesit odstavenie hl.stanice na cas pokym nepostavia novu? neviem si predstavit ze by tam pocas stavby nadalej fungovala rovnako preprava, aj ked to tak asi vyzera podla tych zamerov na docasnu zastavku MHD
...sú "čmáranice" a čmáranice. Nie každý ich vie pochopiť/prijať. Podobne sú miesta kam sa to hodí a kam nie. A tak isto sú idioti a umelci - aj medzi tými, ktorí tvoria graffiti... Ľudia sú rôzni...
Lenže tie deti tie steny majú pomaľované pekne a nejak premyslene, ako nejaký zmyselný celok, kdežto tí idioti čmárajú nezmyselne, jedno cez druhé, nijak to do seba nezapadá, dajú to kam ich napadne... Každý úplne iným štýlom.. Ešte som ani nevidel takú čmáranicu, o ktorej by sa dalo povedať, že je pekná.
NESTRAAAAAAS!!! nestras slusnych ludi intervalmi mhd ?
inac dnes sa pri obede diskutovalo o tom, ze ako malo miesta je na parkovanie pri apollo BC atd. a doslo na mhd, ako vsade vo svete stredny management bezne pouziva metro (praha, vieden, londyn...) len u nas je pouzitie mhd spata s nizsou spolocenskou prestizou. zial, ciastocne aj opravnene ?
Slovo perón skutočne pôvodne pochádza z francúzštiny (perron - schodisko), odtiaľ sa dostalo do nemčiny - der Perron - nástupište a odtiaľ okrem slovenčiny a češtiny zrejme aj do ruštiny.
zaujimave ze vacsine "individui" sa to akosik nepaci... a preto sa snazia upravit zakony tak, aby mali moznost robenie takehoto bordelu postihovat... ked chcu ti pakovia cmarat, nech si skusia zohnat suhlas od majita dotkuteho objektu (kazdy ma uz dnes neakeho majitela), pokial ho ukecaju, tak je to ok... btw, ti sikovnejsi obcas stvoria nieco aj tak, ze im za to majitel toho objektu zaplati, akurat bohuzial takych co vedia stvorit aj nieco rozumne vyzerajuce a nielen nacarbat svoj tag je asi velmi malo...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
babou