Nevie niekto v akom stadiu je prestavba zeleznice V. koridoru medzi Bratislavou a Leopoldovom. Ak hej tak kedy to ma byt hotove?
Cestuje aj niekto z vas vlakom po meste? Je to lacne a hlavne rychle a pohodlne. A este som zabudol aj prazdne
A pozrime sa na Niru nové autobusy ekologické SORy 12, Mercedesy...... A čo kĺbové autobusy tiež sú u nás najmodernejšie autobusy len Ikarusy 435 a to z roku 1998!! A potom ani jeden kĺbový autobus nebol dodaný......... ? A teraz električky dopravný podnik len opravuje električky v Parse a vo svojich dielňach!! Aspoň ,že sa konečne ide stavať tá trať v Petržalke. Kúpia nové električky ale len na tú trať!! Najväčší problém s kúpov električiek je naša trať lebo je úzka a dnes sa len vyrábajú električky na večší rozchod napr. v BA nemali jazdiť T6A5 mali tu jazdiť ich kĺbové prevedenia ale nevedeli ich vyrobiť na taký úzky rozchod!! Tento rok by mala prísť do BA ešte jedna T6A5 aspoň niečo... Ale teraz uvažujme keď to pôjde takto ešte pár rokov tak v BA nebude MHD!!
?
milannco
veľmi pekný príspevok
Ešte k Ikarusom 435 - posledná séria je z roku ´96 a nie ´98, takže tie busy sú staré už 9 rokov.
Však dopravný podnik takéto problémy rieši už dobrých pár rokov zvyšovaním cestovného...
A cestujúci štrajkovať akosi nemôžu, takže vydieranie zákazníkov bude pokračovať aj naďalej.
Ale na zválštny prístup DPB sme už dávno zvyknutý.
Pozri - od 5. 9. 2005 mi zrušia 81
- zo zastávok Kremnická, Záporožská mi nepôjde žiadna nosná linka a z "mojej" zastávky Einsteinova jedna kvázinosná no. 82 na Patrónku a Vojenskú nemocnicu. No ďakujem pekne za nosnú linku ktorá elegantne obchádza centrum mesta a končí na fakt zaujímavo zvolenej konečnej. To ju radšej mohli poslať cez Kramáre na Hlavnú stanicu - ale to by potom určite zrušili ? ? linku 32, alebo z Patrónky až k Pri kríži, no to by zrušili 83 atď. Tieto výzie berte iba vrámci srandy.