hmm to by mohlo byt vcelku pouzitelne, ale bolo by treba behat opacnym smerom ako linka 12 - t.j. na sturovom namesti dolava, potom ako 4ka po mostovej a jesenskeho, odtial doprava na safarikovo nam.... - v tejto trase su totizto umiestnene aj cestne semafory (s vynimkou safarikovho nam. v spicke aj s dostatocnou priepustnostou); akurat by bolo treba mat vybavene povolenie na prejazd cez jesenskeho...
Jáj, tak linky č. 11 a 14 sú na vine! ? Dík za objasnenie. A na Nám. Ľ. Štúra sa určite nemôžu otáčať a keď sa nemôžu ani na Šafku, tak Malá scéna sa javí ako najprijatelnejšie riešenie...
Už tam raz končili, ale zmenili to, aby bol ľahší prestup z električiek a aby bol aj prestup aj z liniek 11 a 14 na Námestí Ľ. Štúra. To je prestupný uzol medzi električkami a autobusami, navyše nieje zložitý.
tak dám iné porovnanie: to je akoby si povedal, že v električkách v Tatrách sa môžu voziť len obyvatelia a zamestanaci! ale turisti už nie lebo sa nemajú prečo voziť...
X1 a X4
Tak mi napadlo, prečo by tieto linky nemohli mať konečnú na Šafárikovom námestí (t.j. lepší prestup než teraz) alebo radšej pod Novým Mostom? Takto sa podľa mňa zbytočne trepú až k Malej scéne, veď od tunela idú súbežne s električkami.
Prečo by sa tam turisti nemali čo voziť, keď si zaplatia cestovné tak prečo nie!? To je akoby si povedal, že v L77 sa môžu voziť len zamestanci Slovnaftu a vodostavu... ?
Keď som išiel ja, tak to využilo práve cca 12 ľudí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si