Reakcia na: Malic #46167:
moje nápady:
ad 1/ peši k AUPARKu a odtiaľ kĺbatou 50tkou a kochasť sa ako to bude vytáčať zo Svätoplukovej na Dulovo nám. (zo zast. Páričkova)
ad 2/ (tvoj návrh) linkou 88 z Einsteinovej na zast. Lachova a tam prestup na linku 68 na Dulovo nám.
ad 3/ linkou 80 z Einsteinovej na Kollárovo nám. na linku 212 na zast. Kvačalova, resp. na linku 207 na zast. OLO Bazová
- vyskúšam a čo bude najrýchlejšie sa bude používať
Peon
Aj tak si myslím, že električenky by mali platiť aj v 3. tarifnom pásme, veď tá obec si vraj za tie spoje platí! Lebo súčasné nedodržiavanie tarifných podmienok podľa mňa znižuje vážnosť dodržiavania istých pravidiel, teda aj DPB ako celku!
Kľudne diskutujte aj na môj príspevok #46121 , kde píšem o MHD do Ivánky pri Dunaji a je tam aj odkaz na článok zo SME o (ne)reálnosti premávania MHD do Dunajskej Lužnej, Kalinkova a Hamuliakova.
Ešte doplním, že v Ivánke pri Dunaji nie sú (na rozdiel od Chorvátskeho Grobu) zriadené zastávky MHD. Takže večerné spoje označené údajne iba cieľom "Ivánka pri Dunaji" zrejme zastavujú na zastávkach SAD. Kde sa tam vlastne otáča, neviete?
Re #46134 d3k0: Čože? A to aký iný dopravca by tu ešte mohol jazdiť v noci na Kolibu? Veď MHD v Bratislave prevádzkuje iba DPB, nie?
ZMENY V PETRŽALKE
Nezdá sa vám tak trochu nespravodlivé, že na Vyšehradskú pôjde 93 aj 95, zatiaľ čo ľudia z okolia Antolskej budú musieť prestupovať aj na Šafko? Nebolo by lepšie 95-ku presmerovať aspoň na konečnú Dolnozemská, keď už na Jasovkskú teda nie?