Prebehol som si navrh noveho linkoveho vedenia dopravy v BA po otvoreni mostu Apollo.
"Fascinuje" ma ta myslienka 1-2-3 prestupov a "zaruceneho" maximalne 3 minutoveho cakania.
Cela stoji a pada na tom, ze predpoklada to, ze autobusy budu chodit na cas.
Uz to vidim ? ... vazne... hlavne v rannej a poobednej spicke. ?
Dost ma dojalo aj to, ze planujete zrusit linku cislo 89.
Naozaj skvely napad.
S autobusovou stanicou Nivy potom druha najdolezitejsia vlakova stanica (Petrzalka) nebude mat ziadny priamy spoj.
Co turisti, ludia pracujuci v zahranici, studenti studujuci v zahranici; studenti City University, ludia pracujuci v skladoch, na danovom urade, v plus 7 dni, vo vsetkych tych automobilovych predajniach, ktori dochadzaju do BA autobusom???
Nahradne spojenie ze 50, 78, 84... No tak to je vazne pekne...
50kou z Niv k Auparku, potom slapat 5min na zastavku Aupark na vyjazde z Noveho mosta...
Alebo 78ickou na Farskeho, odtial 84kou na Panonsku a odtial cim pride ???
Alebo maju chodit oklukami pod Novy most a odtial tym, co pojde?
Alebo snad uplne inym smerom do stredu mesta na Nam. 1. Maja a odtial navrhovanou 80tkou?
"Fascinuje" ma ta myslienka 1-2-3 prestupov a "zaruceneho" maximalne 3 minutoveho cakania.
Cela stoji a pada na tom, ze predpoklada to, ze autobusy budu chodit na cas.
Uz to vidim ? ... vazne... hlavne v rannej a poobednej spicke. ?
Dost ma dojalo aj to, ze planujete zrusit linku cislo 89.
Naozaj skvely napad.
S autobusovou stanicou Nivy potom druha najdolezitejsia vlakova stanica (Petrzalka) nebude mat ziadny priamy spoj.
Co turisti, ludia pracujuci v zahranici, studenti studujuci v zahranici; studenti City University, ludia pracujuci v skladoch, na danovom urade, v plus 7 dni, vo vsetkych tych automobilovych predajniach, ktori dochadzaju do BA autobusom???
Nahradne spojenie ze 50, 78, 84... No tak to je vazne pekne...
50kou z Niv k Auparku, potom slapat 5min na zastavku Aupark na vyjazde z Noveho mosta...
Alebo 78ickou na Farskeho, odtial 84kou na Panonsku a odtial cim pride ???
Alebo maju chodit oklukami pod Novy most a odtial tym, co pojde?
Alebo snad uplne inym smerom do stredu mesta na Nam. 1. Maja a odtial navrhovanou 80tkou?
Ámos Keynes
Re #46019 babou: tiež si myslím, keby sa to dalo k verejnej diskusii s tým, že by ľuďom povedali: Zvyšuje to prepravnú kapacitu = budete sa menej tlačiť, bude vám to jazdiť častejšie = budete menej čakať, bude to jazdiť rýchlejšie = budete skôr v ciely, ušetrí sa 19miliónov, ale budete musieť raz, maximálne dvakrát prestupovať.
Moji kamaráti tiež mali najprv odmietavý postoj, ale keď som im všetko povysvetloval, pozreli si ich najčastejšie jazdy tak vo štvrtok večer boli sklamaný, že to neprešlo.Myslím si teda, že by to rovnako zapôsobilo aj na ostaných ľudí a Kolada mal skôr povedať že ušetrené vzkm sa mali použiť na posilnenie DNV. Celá DNV by žiadala schválenie materiálu.
Re #46030 enge: "Nevidím nijaký právny dôvod, aby o nových trasách MHD rozhodovali poslanci," tvrdí Pavel Blažej z poslaneckého klubu SDKÚ. Pripomína, že Dopravný podnik je mestská akciová spoločnosť, ktorú si mesto ustanovilo a ktorej predstaviteľov "dobre platí". Takisto na magistráte funguje podľa neho silné dopravné oddelenie, ktoré dokáže návrh odborne zhodnotiť. "My ako poslanci by sme v tomto prípade nemali niesť priamu zodpovednosť. Dokument môžeme vziať na vedomie, prečo by sme ho však mali schvaľovať?!" zdôrazňuje. -- Presne tak.
Re #46037 Peon: Ústava nič také neukladá, ale existuje na to zákon a to viacero mám taký pocit. V každom prípade podľa zákona o FD bolo prenesenie kompetencií v oblasti výberu daní spravená na zabezpečenie prenesených a oroginálnych kompetencií medzi ktoré patrí aj doravná obsluha územia. Zákon však nedefinuje v akom rozsahu takže stačí aj jeden spoj denne. Neber to ako 100% isté, ale mám taký dojem, že to tak je.