Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #45951:
Nie to určite nie a je nám zrejme obom jasné, že ide o korupciu, ale zase na druhej strane nemôžeš dať do výberového konania podmienky, ktoré nebudú užšie špecifikované, lebo ak dáš podmienky trolejbus s pomocným pohonom, tak to môže byť aj nejaká stará šunka s prípojným vozíkom kde bude agregát a na základe najnižšej sumy to vyhrá.

A ty vieš o tendri na nové busy niečo viac. Napíš mail prosím čo vieš a čo nevieš. Dik. ❓
Reakcia na: S499.1023 #45896:
Pritlačiť veru mohli. Obzvlásť, ak im muselo byť jasné, že víťaz tejto súťaže bude mať omnoho lepšiu štartovaciu pozíciu pri tendri na autobusy. A ten bude asi oveľa lukratívnejší ako toto. Hoci, hm, z dovozu autobusov Solaris na Slovensko asi DPO veľa nemá...

Re #45933 Ámos Keynes: Vieš, mne na tom vadí najmä to, čo som odpísal aj Igorovi. Na autobusy sa síce istotne vypíše ďalšie výberové konanie a opäť asi rozhodne len najnižšia cena, ale nie je nemožné do zadania nahádzať také podmienky, aby ich spĺňal len jeden účastník.

Re #45949 Valec: Keby som nemusel tvoriť agitky voči softvérovým patentom, tak by som sa zúčastnil tiež. Ale softvérové patenty sa ma predsalen týkajú o čosi bytostnejšie...
Krátke (sólo) vozy by mali jazdiť na linkách 91, 99, 191 a 80.

Re #45943 runway: Prosím identifikuj centrum Petržalky čo tým myslíš a kde to je. Dvojičky čakajúce na Al Kájdu menom technopol je riť Petržalky a nie centrum. A N E M U S Í Š ísť cez 3 prestupy na hlavnú stanicu, ale to sme ti už hovorili. Ty hovoríš o dvoch prestupoch z L95 na L83 a potom na L93, to sú dva prestupy nie tri. Vzdialenosť SAV od Hl.stanice nie je 2km ale 400m a pôjdeš s jedným prestupom s L98 na Smolenickú a odtiaľ s L93 an Hlavnú stanicu alebo aj tú Zochovu. to budeš môcť ísť aj L94.
Takže zase len K L A M E Š a Z A V Á D Z A Š o čom si práve presvedčil všetkých diskutujúcich.

Re #45948 Martin fundárek: Dobre tak DPB a magistrátu ale nie poslancov, ktorý o tom hovno vedia, lebo celý život (keď ešte boli komunisti a keď už neboli komunisti) sa vozia v autách a idú rozhodovať o veciach, o ktorých vedia hovno.


Ja som dnes zistil, že skrz školské povinnosti na MZ ísť nemôžem. Sakra, jak som tam ja chcel ísť.
Andy: Zajtra na to zasadnutie MsZ isto pôjdem. Môžme sa stretnúť okolo 8.15 na Primaciálnom.
Reakcia na: Ámos Keynes #45934:
"To má byť čisto v rukách magistrátu a DPB ak už teda nie je čisto v rukách DPB. MZ má len schváliť v rozpočte výšku dotácie pre DPB."
Nesúhlasím. Ak si najmem murára, poviem mu: tu mi vymurujte priečku, toto mi vykachličkujte. Nepoviem mu: tu máte prachy a niečo urobte. Takisto mesto, ak platí na MHD, nemalo by len objednávať výkony x vzkm, ale malo by aj určovať, kde a ako sa tie vzkm odjazdia.
Reakcia na: tr3mp #45946:
ten tvoj navrh s prestupmi na SAV je podla mna nezmysel, to ani nepocitam za prestup -> SAV=Hl. stanica, vazne komu sa tazi prejst tych 5min k hl. stanici nech si objedna taxik, takze to ide aj bez prestupov len netreba cakat ze sa z kazdej diery dostanem vsade bez akehokolvek prestupu bez toho aby som nebodaj musel prejst 5min peso

takze podla toho noveho navrhu to ide bez 81 aj bez prestupu, max. s 1 prestupom, 81 je prezitok, radsej nech su kratsie intervaly a listok ma dlhsiu platnost

navrhoval by som ako kompenzaciu za viac prestupov:
10min 14sk -> 15min 15sk
30min 18sk -> 30min 20sk
Reakcia na: runway #45943:
Aké tri prestupy? To počítaš, že náhradné spojenie musí viesť len po trase 81? Čiže 95+88+80+93, lebo to je súčasná trasa 81ky ...

Technopol - Hlavná stanica: 95+13 alebo 98+61/74
Bradáčova/Romanova/Hrobákova - Hlavná stanica: 95+13
Nám. hraničiarov - Hlavná stanica: 95+13 alebo 83+93 alebo 88+210 (pre šotoušov 😉
Jungmannova/Hálova - Hlavná stanica: 83/84+93
Záporožská/Kremnická/Einsteinova - Hlavná stanica: 80+93
Všetko je to jeden prestup.
Reakcia na: NN #45944:
je mi jedno ci mi odpises alebo nie, proste ja navrh ako celok neodsudzujem, viem ze nieco je treba robit, ale niektore veci su nedomyslene a prispievaju len k zhorseniu cestovania.
Reakcia na: runway #45943:
aj som ti na to chcel cosi odpisat kym som si neprecital "(SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!", asi by to nemalo zmysel niekomu kto napise nieco taketo, btw. bol si uz niekedy v BA?
81 je najlepsi autobus v bratislave.

Naco je mi ist na safarikovo namestie? Co tam??
Ovela lepsi by bol priamy spoj na zochovu tak ako je to teraz.


Preco zachovat 81?

-> priamy spoj na hlavnu stanicu z oblasti technopolu (centra petrzalky)
-> ak by bola 81 zrusena, centrum petrzalky by bolo uplne odrezane od zochovej / hlavnych elektriciek ktore aj niekam idu (5,9)
-> nemoznost dostat sa normalnym sposobom na hlavnu stanicu -> NUTNE AZ 3 PRESTUPY!!! -> 95 + 83 (SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!

ten navrh je proste nepriatelny.
Reakcia na: AAA #45941:
he? vsak 81tku by na lavom brehu plne zastali linky 83 a 84 z ktorych by sa dalo prestupit na petrzalsku 81tku na Halova(83/84)/Jungmannova(83/84)/Nam.Hraniciarov(83) a na tie kolecka po petrzke by stacilo aj menej busov pre 81 ktore by mohli prilepsit na intervaloch 83 a 84 takze cez most by bola lepsia preprava a na novom moste narozdiel od stareho problemy nie su

vlastne ako to tak po sebe citam, tak nenavrhujem nic tak vzdialene navrhovanej realite po otvoreni mosta apollo :-)) kratsie intervaly pre 83/84 na ukor zrusenej 81tky a nahradenie petrzalskou linkou
Reakcia na: NN #45940:
Myslím, že nie, keďže autobusy sú najzaťaženejšie práve cez mosty.
"Z dovodu prepadnutia sa vozovky na Einsteinovej ulici su od 29. juna 2005 13.00 hod. presmerovane linky 81, 90, 92, 180 a 506 nasledovne:

Linky 81, 180, 506 v smere do Petrzalky premavaju zo zastavky Zochova cez Razusovo nabrezie, Vajanskeho nabrezie, Stary most a Viedensku cestu a od zastavky Kremnicka sa napoja na svoju trasu. V opacnom premavaju bez zmeny."

linky 180 a 506 nepoznam, ale k 81tke maly navrh nebolo by jednoduchsie proste zrusit ju na lavom brehu dunaja kde ju kompletne zastane 83tka (tych par metrov z hl.st. na SAV snad ludia zvladnu), kde by ludia v petrzke mohli presadnut na 81tku na zastavkach Jungmannova/Halova/Nam.hraniciarov s tym, ze 81 by premavala len po petrzke a vyhla sa tak prechadzaniu cez dunaj a vzhladom k prestupom medzi 83 a 81 by robila kolecka:
Technopol, Bradáčova, Romanova, Hrobákova, Nám. hraničiarov, Jungmannova, Hálova, Záporožská, Kremnická, Einsteinova, Hálova, Jungmannova, Nám. hraničiarov, Hrobákova, Romanova, Bradáčova

kto chce ist do mesta by nikdy nemal problem prestupit na 83, kto ide z mesta akurat by prestupil na 81tku na 3 zastavkach podla svojho vyberu

pride mi to daleko schodnejsie riesenie nez pustat 81tku cez kolabujuci upchaty Stary most po ktorom sa ani neda rychlo jazdit
Reakcia na: d3k0 #45904:
Vdaka, ten napad 91/191+94 sa mi celkom pozdava 🙂 Len intervaly 91 mimo spicky su (a zrejme aj budu) dost biedne... Ale co uz. To s tou 98 ma moc nenadchlo, najma ked jej to ma na Bajkalsku trvat podla mojich odhadov 25 minut. (pesovanie na Antolsku = 10' + cakanie 0-10' + cesta 25' + prestup 5-10' + Bajkalska-Racko 5' = spolu 45-60', teraz cca 20-35')
Reakcia na: drink #45931:
Ja som už na začiatku mal tušenie, že to bude asi kvôli nedostatku kĺbových vozidiel (tie 3 minútové intervaly by zodpovedali krátkym vozidlám. V praxi si však pri terajšej disciplíne a aj zápcham nedokážem predstaviť dodržiavanie takéhoto CP). Na druhej strane mi toto pripadá ako riešenie z prvej alebo druhej iterácie. Ja osobne by som sa s tým ešte trochu ,,pohral''...
Reakcia na: Valec #45936:
o.k., alebo môžeš na ICQ, ako chceš..
Reakcia na: Andy #45930:
Ja asi pôjdem, som zvedavý už len na tú diskusiu. Večer ti sem napíšem, že ako.
Dôvodom však, že nie sú Busy je aj zlá údržba DPB. viď: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f3f1f1edf5f0f0f2&no=3&id=27302aeef4f022f3f0f4f421
ako je možné, že nám jazdia busy z roku 1990 a tie z roku 1993 sú už niekoľko rokov nepojazdné a už aj vyradené.
To isté platí aj pri 4827, ktorá sa však chvalabohu zaradí do premávky a vyradená nebude.
Reakcia na: Ámos Keynes #45933:
re d3k0: v každom prípade si myslím, že toto mesto má na to aby našlo 300miliónov na nákup 30 NP busov, ktoré sú tak potrebné. (hlavne keď sa príjmová zložka vyvýja lepšie ako sa očakávalo). So zmenami úplne súhlasím, na zasadanie MZ sa chystám a ak bude treba tak im aj porozprávam ako som vďaka 20min. intervalom prišiel neskoro do práce a čo by som dal zato keby som mohol prestúpiť aj 5krát len aby som prišiel včas.
Bohužial myslím si, že to nebude schválené.

Inak aj tak nechápem, prečo sa k tomuto majú vyjadrovať poslanci. Vláda tiež nežiada parlament aby sa vyjardil ako sa má rozdeliť SPP, tak nerozumiem prečo sa MZ vyjarduje ku zmenám v DPB. To má byť čisto v rukách magistrátu a DPB ak už teda nie je čisto v rukách DPB. MZ má len schváliť v rozpočte výšku dotácie pre DPB.
Reakcia na: galiyosha #45898:
Fakt je ten, že tie svetlá sú otrasné a keby boli v tom tvare ale z číreho skla a pod ním svetlá vyzeralo by to podľa mňa oveľa lepšie. Na druhej strane je mi jedno čo tam bude jazdiť, keď to bude mať o 50% vyššiu kapacitu ako súčasný stav, väčšinu dňa to nebude spalovať naftu a bude to NP.

Re #45905 d3k0: Vo vyjadrení mhd.sk je, že bude chýbať/treba vyradiť 30 busov, ale v skutočnsoti má byť úbytok iba 10 vozov. Znamená to, že L50 ostane sólo?

Re #45931 drink: Čo sa Polusu týka, celá Petržalka bude teraz miesto prepravy električky do centra + bus využívať L98 čo zvýši prepravnú kapacitu.
Možno je to aj nepriami tlak vyvolaný na Polus aby si za MHD začali prilácať tak ako to robí Aupark pri L50 a na tejto linke by mali premávať kĺbové busy čo taktiež zvyšuje kapacitu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.