Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #45809:
Podľa mňa nebude linka č. X43 zastavovať na Kamzíku z ješitnosti tých, ktorí o tom rozhodli. Nikdy sa to tak nerobilo, nikto to nezaplatí...

Tak či tak ten spoj tadiaľ pôjde a jedna obojsmerná mimoriadna zastávka by DPB určite nespôsobila väčšiu stratu ako má teraz. Tak by ten spoj bol aspoň trochu využitý. Keďže nebudú vylepené ani CP, ľahko môže vzniknúť konflikt medzi vodičom a nepozornými cestujúcimi... Je vôbec na Kamzíku a v Lesoparku dosah vysielačok DPB?

Ak som správne pochopil, ten spoj bude mať konečnú Lesopark iba ako priebežnú? Čiže spraví len okruh Koliba - Lesopark - Koliba?

A prečo kvôli tým opravám linka č. 43 a teraz č. X43 vôbec nepremáva cez víkend? Tých zopár spojov cez pracovné dni jazdí kvôli komu? Kvôli turistom zrejme nie. Tak teda kvôli lesníkom, ozdravovni (ak tam ešte nejaká je) či pracovníkom lanovky?
Reakcia na: galiyosha #45809:
Zrejme by vlky zvykli a po obnovení by nadávali, že sa to ruší.
Reakcia na: petert #45807:
"Ten nosny system by bol prikl. len doplnok"

Doplnkový nosný systém? Revolučná myšlienka! ? ? ? . Gratulujem! ? ?
Vie mi, prosím, niekto vysvetliť, _prečo_ nebude X43 zastavovať na Kamzíku? Lebo sa to tak nikdy nerobilo?

Inak, čo bude použiteľné z toho Oerlikonu? Z tých fotiek si vážne neviem predstaviť, čo by sa z neho dalo použiť na opravu nejakého iného kusu.

Re #45807 petert: "Skultúrnite sa so železnicou!" Juj, to by bola famózna reklamná kampaň pre Veľkú Zločineckú. IMHO by tým aj predstihli tú českú poéziu svojho druhu. Neskúšal si sa uplatniť ako kreatívec?
Reakcia na: petert #45807:
Idem sa pozrieť na tu žel. trať ale v neďalekej bucnosti by uplne vyhovela na nosny s.. ?
Reakcia na: S499.1023 #45802:
OK takže nemyslel som okolo Martinskeho len po pôvodnej Ružinovskej Elinskej trate.Ďaľšia trať by mohla nahradiť 202. Na letisku len postupom času pribudnu cestujuci , no nie je to na stratu ani pri Avione. Ten nosny system by bol prikl. len doplnok 12 min. itervalom, ale rychlejší bez státia na križovatkách. V tomto máš pravdu -"Vyhliadkova jazda ," Bajkalska tam bude sidlisko, stara Ykea , ďaľšie bytovky , Trnávka to isté, Tesco a najväčši športovy park, blízko pri Vajnoroch sa len rozrastú i o ďaľšie inšt. podniky. Teraz sa to na oko zdá prehnané, ale načo zasa vrakobusi.Rakušania si tu niečo stavaju a našou ulohou je zkvalitniť cestovanie o ďalše možnosti a skulturnenia sa s koľajovou dopravou. ""To čo tu jazdi je len muzealna udržiavana muzealistyka. Kam to zasa vedie,? Dobre vieš že rychloelektričkou si ryclejšie za križovatkou ako Karosa čakajuc na prednosť zo zastávky. Jednokoľajkou začneš, postupne sa doplní ďaľšia. Ide o normalny ťah nosneho systému. Možno mnohy nesúhlasia, ale treba nejako začať a nespoliehať sa na zastarale riešenia. čim skôr a nie ?
Reakcia na: mack #45805:
bol este aj dalsi, ale aj ten sa zosrotoval. ostali uz len dva, z ktorych sa posklada jeden historicky #80).
Reakcia na: TeBeCe #45803:
Díky. No, škoda ho...
Heh, na tom Oerlikone už je iba nápis "OLEJBUS BRATISLAVA" 😃
Reakcia na: mack #45801:
bol to tiez Oerlikon, konkretne c. 76, ale ten uz je zosrotovany.
Reakcia na: petert #45800:
Nemal by som to komentovať, aby mi tu zase nevynadali do hulvátov. Len zopár upresňujúcich dotazov: Takže kto pôjde napr. k Martinskému cintorínu, dá si vyhliadkovú jazdu cez letisko, prípadne si to struhne po Krasinského pešo?? Čio je na tom úsporného? Načo na letisko električku, keď tam jazdí 5,5 človeka? Nahradím tým aj 39 alebo ju nechám? Alebo budem mať prestupy čo likviduješ? Po tej železničnej nákladnej koľaji budú jazdiť Brillove obľúbené KT8D5 prerobené na diseselový pohon alebo pod výrazom "železničná koľaj sa obnoví" si predstavuješ vybudovanie električkovej trate v trase pôvodne železničnej vlečky.
Pri pozeraní toho historického trolejbusu v nových fotkách ma napadlo, že ako malý šrák som pozeral na trolejbus za plotom v starej Dúbravke pri detskom ihrisku. Bol asi v takom istom stave. Nevie náhodou niekto niečo o ňom? Alebo je to náhodou on??? Odvtedy si už nepamätám, aky to bol typ...
Reakcia na: S499.1023 #45795:
Tak asi takto - Chceš zrýchliť prepravu, tak elinam z dáš večnú zelenú. Prečo by na letisko nemohla ísť elina z hlavnej stanice. Trnavske na jednokoľajku Bajkalska , Tomasikova star. Ykea trnavka, tesko odbočka zlate piesky letisko trnavka Avion Ružinov a späť trnavské mýto. Bude to uspornejšie a nemusiš posielať do prehustenej premávky 61. železničná nákladná kolaj ktorá vedie od letiska smer zlate piesky sa obnoví a napoji na pôvodnu trasu elin. Z letiska potiahneš ďalšiu koľaj z druhej strany trnávky a maš prepojenie Ružinov takže nulty okruh na 1 trať na 1 spoj bez prestupov k tejto lokalite. Elina z petržalky X po trase Vajnorská však pokračuje až do Techn. parku ... ❓ ?
No, pripojim aj ja svoj nazor k navrhovanym zmenam. Ked som to cital 1x, nadaval som. Po viacnasobnom precitani som zistil, ze to nie je take hrozne. Ze budem musiet prestupovat viackrat? No a co! Mam dojem, ze skoro vsetci pindaju a ucelovo hladaju nevyhody. Ale to pozitivne prehliadaju.
Reakcia na: S499.1023 #45795:
Nechápe... ?
inTony: myslim si, ze ludia su uz tak navyknuty, ze ked im zmenis co i len jednu dve linky tak sa pojdu zblaznit.
Reakcia na: Martin Fundárek #45772:
Martin zabudo si uviest, to ze prestup stazuje aj stupidita cestujucich , ktory sa vzdy pchaju len do jednych dveri a zbytok nechavaju volne.

Jozinko dezinko: v plnej spicke rano dokaze elektricka co ma vacsiu kapacitu ako autobus vyprazdnit a nalozit ludi za cca 30sekund. Tak laskavo nefilozofuj nad 1,5 min.
Add: Safko: Si myslis, ze 95ka, ktora pride na Safko bude musiet hned odist? Zapomen, uz len zakon o prevadzke ti to nedovoli, lebo na konecnej je povinych 5 minut na obrat, co mi logicky dava, ze tam budu este minimalne 2-3 autobusi pred nim
Reakcia na: petert #45794:
Však nech povie niekto nezávislý, či píšeš zrozumiteľne a či chápe, o čo ti vlastne ide.
Reakcia na: S499.1023 #45790:
A čo tak urobiť nosny system na bioplyn, 🙂 tam už nebude problém prejsť cez železnicu vajnory. nemusíš hneď všade meniť trafá a len pridáš jednu koľaj naviac ... a môžeš obsluhovať i regiony, Všetko si to nejak tu iba komplikujú a peniaze len zasa nikde. Ako to bude na Trnavskej Račku a na ostatných križovatkách keď sa nám o pár rokov rozrastie Blava o niekolko Km a obyvateľov máme zasa naviac?. Le mi nepovedz, že zasa blabocam vševedko. Tá koľajova dopravá značné výhody má a nech už si kde kto tu tvrdí čo chce,vratane DPB...Ja preferujem, že je potrebné dať čo najskôr do prevádzky blavacky koľajovy nosný systém ...Aj prikl s napojením od dvojkolajnej trate na obojosmernu jednokolajku od centralneho trhoviska Zimny stadion ST ar., Bajkalska , trnavka napojenie zlate piesky Vajnory zel.st a späť atď.Nemusi to chodiť tak často ale može obslužiť aj okruh Trnavka Letisko zlate piesky letisko ružinov a pod. Ta jednokolajka pre rozbehnutie regio nosného systému
toľko prachov asa nezožerie. Takže pre aj proti ?
Reakcia na: S499.1023 #45787:
mal som dosť, keď som čítal, ako ryčal bežný substrát v diskusii na sme.sk.. No hrozné, šeci múdri a zároveň šeci vypchatí.. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.