TeBeCe: K našej minulej debate o prístreškoch JCDecaux. K tým počtom podľa jeden zmluvy ich je 245, podľa druhej ich malo byť už 285 a dnes som na Šoltésovej videl prístrešok s číslom 259 a pamätám si aj na 267 ale ten neviem kde. Tak ako to je? Nemôžu sa tam počítať (do toho počtu 285) aj prístrešky iného typu? Napríklad tie čo sú na Trnavskom, Hodžovom...
Re #44815 S499.1023: A o koľko bola tá cena od DPB vyššia? Nevieš? A hovoria zlé jazyky aj o iných, nazvyme to výhodách?
Dobre, že prídu.
Inak ešte sa nehovorilo, že či budú slúžiť ako náhrada za iné vozy, teda že sa niečo vyradí alebo sa nimi doplní stav a vyraďovať sa nič nebude?
Niekedy chce zadávateľ svoju reklamu na voz, ktorý bude behať na konkrétnej linke, ale toto zvyčajne DPB ignoruje. Často sa dáva reklama na voz, ktorý je práve na nejakom stupni opravy, či prehliadky, alebo potrebuje dostať nový lak. Napr. pri autobusoch sú kĺbové aj sólo vozy very good nosičom pre CVR TAM - BUSy.
Dosť zaujímavé, že ešte 1950 dovolili boľševici imperialistický trolejbus objednať:-P. Asi za účelom získanie bezplatnej licencie metódami spätného inžinierstva:-D.
Igor má pravdu. Celá križovatka bola kremnická. Potom tam doplnili rozjazdový Elektroline a potom ešte zjazdové ESKO. Napokon to celé zrekonštruovali na komplet Elektroline.
Knizka pise ze tento trolejbus, vyrobeny v roku 1954 bol zaradeny roku 1955 do prevadzky v Moste, kde bol objednany uz v roku 1950. Vyradeny bol v Moste v roku 1959 a pravdepodobne aj fyzicky zlikvidovany. Dlzka 11 000, sirka 2 450, vyska bez zberacov 3 025, rozvor 5 450, hmotnost 8 400 kg.
Okrem toho jazdil v roku 1950 trolejbus Alfa Romeo 140 AF po Prahe. Mal to byt trojnapravovy trolejbus dlzky 12 metorv, dvojdverovy, ktory udajne mal kardanovy hriadel od motoru priamo do redukcnej skrine, odkial isli dva hriadele, kazdy na diferencial jednej zadnej napravy.
Ešte tam bol Fiat-Varesina-Breda ale tých bolo podľa prameňov 6 ks. Niekde (ale nie tam) jazdil jeden Alfa Romeo - Ansaldo San Giorgio, s poloautomatickou reguláciou rozjazdu práškovou elektromagnetickou spojkou Ansaldo. Bohužiaľ mi ten Nemec kdesi schoval, kde to bolo. Ale sériové som vygoogloval, že jazdili v Montevideu:-P.
Pokiaľ viem, tak nie je zľava. Funguje to jednoducho, vyhľadáš si vlak, potom tam dakde klikneš, vybereš miestenku a podobné veci, a potom zaplatíš cez internet banking. Potom dostaneš mailom taký lístok s kódom, ktorý si vytlačíš a ukážeš vo vlaku sprievodcovi.
Klobásy Officina Meccanica della Stanga - Isotta Fraschini - Technomacchia Italiana Brown-Boveri sa preberali v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu v karczme:-P.
Kde sa tu stihli preberat klobasy OMS-ISOTTA-TIBB (ci ako ich to oznacuju)??? Som si nevsimol ze by bolo na pretrase. A v akej suvislosti sa spominali?
Mimochodom, tiez si myslim ze jednostopa trat je lacnejsia, vsak iba ten drat, co tam visi je pekne drahy. Ved med je draha a keby sa cigani nebali ze ich to nakope, tak by uz davno pokradli aj to co nam visi na uliciach. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023