Tu nejde len o dlžku, ale aj o šírku voza. Ked 2xT3 obchádzali na chlp, tak KT sa muselo posúvať hore dole. To som si nevymyslel, to ti hovorím tak, jak to bolo v praxi roky. Uplne každý elektrčkár aj dispečer z KE ti to potvrdí. ?
Kto vlastne vyrabal tu HN/HN2 da sa o nej niečo prečítať? Čím sa vlastne líšia nápravy medzi trolebusmi a autobusmi (samozrejme okrem rozdielneho prevodového pomeru). Myslim aj trolejbus ma kardanovu hriadel usudzujem tak podla toho že trakčný motor je tiež v ose vozidla. Ak je to tak asi tam nebudem veľký rozdiel. Ked mal ťažkú nehodu 15TrM pri justičáku bolo vidlo ako sa práve zadný motor zachytil o tu nahražku poklopu kanala ale nevidel som ako bol spojený s nápravou. Inak to bolo vtedy dobre tvrdé.
To mas 100% pravdu, kamosovi na 3613 davali maticu na dvere 2týždne pritom je to 10sekundova zalezitosť. Pokiaľ dvere nevypadnú je to o.k. Aj tak nechapem ako odtiaľ zmizla ta matica asi si ju predtým požičali do iného voza ,to by znamenalo, že už v dieľňach asi nemali 3koruny na novú.
ano mazanie je velmi ucinne proti vykolajeniu. Ja som bol v tom, ze mne to na voz namontovali aby sa znizila hlucnost v oblukoch a opotrebovanie okolkov
Ten oblúk nieje zrejme dobre vyriešený, lebo priamo na konci oblúka je výmena. Nemá nijakú prechodovú vyrovnávaciu časť. Robili to pri rekonštrukcii tak preto, aby sa tam vošlo /dalo obísť / KT-čko. Predtým sa dala obísť len dvojička T-3. A práve asi meter pred výmenou boli všetky tie vykoľajenia. A ešte sú tam dve zaujímavosti a to že skoro všetky vykoľajenia /až na jednu T-3/ boli KT a všetky vykoľajili ked išli krokom. Bolo tam zrejme zlé klopenie koľaje, lebo skúšali tam veľakrát ísť veľkou rýchlosťou a nikdy sa nič nestalo. Niekoľkokrát to tá firma čo to robila opravovala a menila sklon koľaje a teraz sa zdá že je už možno všetko v poriadku, lebo už tam nič nevyskočilo skoro 3 mesiace. Ale o tom všetkom sme už písali na košickom. A ešte sa pravidelne mažú koľaje na mojsejovskom moste, ale to asi vieš a najnovšie aj pri žel. stanici od posledného vykoľajenia. ?
Vcera (13.5.) okolo 6:00 rano, bol hore Sancovou (ja som ho videl pri Kooperative) tahany trolejbus 15Tr po rekonstrukcii, este bez evidencnych cisel Tatrou, ale nie tou nasou, ale zrejme banskobystrickou !!! Nie som si ale isty. Ma nas DP tie Tatry 815 s dvojitou predlzenou kabinou, nazyvane tiez "trailer" ? Lebo taka ho tahala hore. Kazdopadne bol to zrekonstruovany trolejbus.
mne to nevrav , som totiz Kosican a poznam to tam? Zaujimave ze je tam tolko vykolaji? Cim to asi bude? Zeby sa rozchod rozchadzal? Co tak zobrat rozchodku a premerat to? Je to obluk na figu. 1. vykolaje, 2. piskanie v miernom obluku neakceptovatelne. Ak by bol ten obluk dobre konstrukcne vyrieseny tak, urcite tam netreba ziadne mazanie okolesnikov. a mozem povedat, ze na to ako to obratisko vyzera a ako to tam pisti, ze to je na zaplakanie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF