Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kondy #44075:
Myslimze sa stale vyrabaju (resp. donedavna vyrabali), a v inych mestach pouzivaju napravu HN2 v omnoho hojnejsich mnozstvach, a zjavne im neprekazaju jej vyssie naroky na udrzbu...mam pocit, ze je to LEN o tom, ze u nas je jednoducho udrzba leniva, a kedze o Rabu sa az tak velmi starat netreba, tak...:)
Reakcia na: kondy #44075:
Vyrába, niektoré mestá HN používajú dodnes. Myslím, že skôr šlo o šetrenie údržby (ale na úkor komfortu)..
Idem teraz preč ako vždy mhd. Dlho som si hladal čas aby som sem napisal dnes je to po prvý krat po tom ako som 6ročný sledoval ŠMky. Niesom síce autochanik ale dosť ovládam teóriu. Tak prepáčte ak niečo nebude presné som skor zamerany na elektroniku. Neska v noci or zajtra pozrem co noveho. Cafte.
Reakcia na: Andy #44071:
Ok beriem. Aj som to trochu tušil. Aspon že mám odozvu. Možno keby to vtedy davno pradávno zdokonalili... Osobne si myslím že možno išlo aj o to že to už nikto nevyrábal.
Reakcia na: kondy #44073:
100% súhlas.. 🙂
Tato firma (DPB) to jeden komančský podnik. Dostanú peniaze nakúpia trebars buse so zvukovým hlásením zastávok ale že to takmer nie je počuť to je vedľajšie. To sú vyhodené peniaze. Údržba len keď sa busy rozpadajú a pritom stačí pohnúť rozumom a nestojí to toľko ale musí sa chcieť ale snaha to sa ani za komunizmu ani tu necení. Načo meniť zabehané. Často stačí len málo a mať poriadnych mechanikov. Ale keď sa nikomu nechce tak sa to zvalí na peniaze.
Reakcia na: untrop #44069:
Neboj sa pochopil, to som len myslel že ako sprosto sa dá šetriť.. 🙂
Reakcia na: kondy #44067:
Pretože Rába sa jednoduchšie udržuje.
Prečo niektorí vodiči na B732 zaradujú jednotku na zuby ako by ju tam nakopávali keď sa to dá potichu (najprv dvojku potom jednotku) ? Hlavne v 3. kolóne sú takí dementný típci - česť výnimkám. Asi si myslia veď to nie je moje načo to budem šetriť keď sa rozbije možno dostanem sorku. Minule jeden jazdil s vypadnutym vysuvnym sklom na okne. Iní zase jednotku ani nepoznajú miesto toho to roztočia naprázdno akoby išli v autoškole a potom pomaly púšťajú spojku až smrdí obloženie - ale chlapci! plyňák nie je diesel zvlášť keď Vám nezapína čidlo prídavného chladiču teplota je 90stupňov neviem kde máte oči že sito nevšimnete a nezanete ho. A motor vynecháva a striela. Normálne by som Vás vyfackal. Potom keď sa uvarí a veď pojde na generalku. Tomu sa hovorí šetrenie peniazmi.
Reakcia na: Andy #44066:
aj tak si pointu nepochopil. nevadí, nevadí...
Preco sa každej druhej Karose CNG B732 ide motor ako Moskič na 3válce ale klbove B741 to nerobia a vobec tie prerabky na plyn a Go to mi pripada ako pridružená družstevná výroba.
Kto už videl klbovy trolej 15Tr s nápravami HN podobné len nie na čo mali 9Tr určite mu vadia hlucne Ráby miesto nich. Nechápem prečo sa prestali používať. Ak o tom niekto niečo vie nech napíše.
Reakcia na: untrop #44065:
Ide o to, že tam sú dva automaty. Aby firma ušetrila, tak dala ten prijímač bankoviek len na jeden.
Reakcia na: superstar #44055:
Odkiaľ cituješ? Inak sú to asi jasní primitívi. DPMB ešte aj slovami vypísaný. A chudál "Vaigel" ? s tým menom dopadol...

Re #44057 Mikimaus: s tou reklamou konečne vyzerá K2S aj pekne ?

Re #44058 Beus: Re #44059 AAA: a čo tak spraviť 63 iba Tesco Lamač, Sokolská, Trnavské mýto, Avion. Bude expresná a aj shop-busová, a babičky z Lamača majú rýchly prístup k obom obchodom, no nie som úžasný? ? ? ? ?

Re #44064 Andy: automat na rozmieňanie mincí je teda riadna zvrhlosť. ?
Reakcia na: TeBeCe #44063:
Tusím, že v príletovej hale je aj automat na rozmienanie mincí pre potreby automatu predávajúceho nápoje. 🙂
Reakcia na: veteran #44062:
v automate na zastavke. treba mat ale pripravenu potrebnu hotovost v minciach.
Prosím vás dá sa niekde na letisku kúpiť 1-dňový lístok? Diky za odpoved. Veteran s KE.
Reakcia na: BMko #44047:
Za prvé je to dosť nová koľaj, za druhé je tam asi najmenší možný polomer zakrivenia koľaje a za tretie tam bolo asi 13 vykoľajení za pol roka. Ale ked chceš ešte podrobnejšie, z dôverou sa obráť na Sarka, on to miesto pozná detailne. Výhybka ktorá nasleduje za týmto zakrivením sa volá sarkova. ?
Podľa mňa by mali v rannej a poobedňajšej špičke premávať vozy častejšie ako 3-4min. ? ?
Reakcia na: superstar #44055:
Podľa mňa by mali 38 zrušiť a nie ešte chcieť využiť. Podľa mňa je to najhlúpejšia linka v celom systéme, ktorá potebná nie je. Veď by stačilo, keby 37 zašla raz za hodinu ku Krematóriu a linka by nikomu nechýbala.
63 mi pripomína už teraz skôr Shop-bus (autobus do nákupných centier, názov je vlastná tvorivosť) ako expresnú linku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.