Áno, myslím, že by to boli efektívne využité peniaze. Myslím, že sprejerom ide nielen o adrenalín, ale aj o to, aby ich výplody videlo čo najväčšie množstvo ľudí (najmä konkurenčné party). Takéto názory napísali do diskusie, ktorá na takúto tému prebehla na tomto fóre pred pár mesiacmi, aj nejakí sprejeri. Preto sa domnievam, že ak bude mať čarbanica trvanie v priemere dve hodiny (od chvíle, kým to večer spácha, do príchodu do vozovne), bude motivácia vandala dosť oslabená.
tak neskutočne veľa Bratislavských križovatiek malo byť vyriešených kruhovým objazdom a nie je, že Siemens bude tomuto mestu dodávať semafory ešte minimálne 200 rokov. Iba kretén dal vodičák niekomu, kto neviem prejsť kruhovým.
Videl som tu nejake fotky aus Deutschland. Cez satelit som normáálnee videl BAHN TV - 24 hodín vysielanie Deutsche Bahn. Akože tomu sa povie spoločnosť, ktorá potrebuje predávať služby a nemôže si dovoliť brať to spôsobom buď rád, že sa odvezieš (ty ...). Ešte pár rokov aktívneho vymierania kolektívne zmýšľajúcich a niekam sa dostaneme. Len čo so zlodejmi, to už netuším, tí nám tu zostanú.
jo ja som to pochopil, iba sa obavam ze ti uji vodici tam budu velmi velmi dezorientovany a v kruhu bude doprava viac stat ako plynut... kvoli trtkosom...
no tak pravotocivy... ehm... radsej lavotocivy nech nejsu vodici v prdeli z toho a takto som si to predstavoval napr na hodzku ze by to mohlo byt. By sa tym dali spojit zastavky trolikov a busov. To by si ale nesmel niekto postavit dom az do krizovatky ze IPR Slovakia
Nndro: dobre sa potom popozeraj okolo seba, aby Ta v tom Americku nejaky Ikac 28x.yy nezrazil. Lebo take Americko, to Ti je krajina neobmedzenych moznosti...
Dagnir: nikto nevie, bo volene telata z BSK, rozumej posranci, sa chcu aspon v smere z Vajanskeho nabrezia do Petrzalky autami vozit. Ved pan Roman sa musi nejako k Au café prepravit, najlepsie autkom za nase dane.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek