Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
TBC: Lebo tam nikto nechodil. Na chat pouzi DP Talker - ved ak si spravny FEIkar, tak poznas Crazy Talker a toto je to iste! :))) Nie je to tazke na ovladanie - staci sa zaregistrovat.
2323 je v ohrade bez SPZ. Dufam, ze bude plynofikovana a nie vyradena...
TeBeCe: Ja ich tiez mam par, takze ak mozes tak mail je: 240@email.cz
Juro> ja par novych spz mam...ale zatial to neni nic moc...ale daj radsej mail..nexe sa mi to tu pisat

all> nezda sa vam 5-6 rokov zivotnosti tych plynovych GO Karos malo ??
ja o jednom chate viem, uz tam som, aj vy viete GDE je, pridte....
To by tam bolo rovno treba kryogénnu chladiacu jednotku na kvapalný dusík, alebo na čo....
keby si upravil MG cko (napriklad prerobit ho na 600 V), tak by to dostatocne chladilo trakcaky. (to by sa voz vznasal na horucom vzdchovom vankusi od trakcakov, tzv. HOVERKACHNA) A riadne by to aj hucalo....
d3k0> preco si nam zrusil chat??? :))
(Životnosť trakčných motorov tak 2-3 použitia)
To je úplne jedno, to by sa zapínalo až po oboch shuntoch. Súčasne s tým by sa tie shunty vypli a potom by sa znovu postupne zapínali. Vmax = 250 km/h 🙂
:)))))

alebo by pomohlo dat tam extremne vykonny
rozjazdovy odpornik namiesto zrychlovaca....
Zrýchlovač by to neodkúrilo, to by sa zapínalo dávno po tom, ako by sa vytočil.
Pxxxxx, vieš, ako by horeli trakčáky, keby sme vykonali mnou popísanú úpravu. Keby si to urobil pri rozjazde, keď ešte neshuntuje, mohla by ísť taká kachna expresne do šrotu. To by bolo pre ľudí, ktorý by to vedeli používať, nie pre KRABUSTOV! Kvôli bezpečnosti by bolo toto tlačítko opatrené nálepkov "ZAPÍNAŤ LEN NAD 60KM/H"
ale neviem, neviem, ci by to zrychlovac vydrzal. To ba sa uz musel vytacat aspon 4 krat 🙂 2 krat by nestacilo...
to, s tou 7053 nieje zly napad! 🙂
Spectre:
tiez sa mi to nezdalo...

akurat som sa docital, ze :

8435 - má opravený zhorený zadný trakčný motor a je pohotová na službu.

je to na uvodnej stranke
Turbo> Trakčná sila sa pri čisto sériovom zapojení nezväčší. Iba to pôjde pomaly, ako najhoršia kachna.

Btw. Navrhujem úpravu vozu 7053 na zapojenie motorov paralelne pri stlačení tl. MAX.ROZJAZD, aby mal Dragan radosť.
Doktor:
ako uz TeBeCe baznacil, nemame moc voznov, s ktroch by sme mohli vyberat. Dalsi dovod, preco 8435 z roku 1965 este existuje je ten, ze ma upravenu vyzbroj na tlacenie pluhu. V nasich dielnach jej zabudovali novinku! Nie tyristorovu vyzbroj, ale dokazali prepojit motory tak, aby neboli trvale serioparalelne, ale daju sa zapojit aj do serie. Tym sa znizi maximalna rychlost voza pri zvyseni trakcnej sily (alebu ju to nezvysi??? - neviem). Pri nasich dielnach sa divim, ako vobec toto dokazali. Dozvedel som sa ale, ze to naposledy robilu kulehy pri brzdeni, tak s tym isli ako s klasickou zrychlovacovou T3. Ak sa najdu peniaze, tak sa ten voz asi opravi, ak nie, pojde na nahradne diely.
Si> urcite si ju zaplatil...sak DPB by urcite len tak sam od seba tu linku nezriadil :))) co ich nepoznas??

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.