Hm.Pekné výplody to tu čítam.Ale po prečítaní úvah od PeTRA Bakora si myslím,že nemá zlé nápady.Nastupovanie prednými dverami je vo viacerých západo-európskych krajinách a funguje tam,len neviem či by sa to dalo zrealizovať tak ľahko ako si on predstavuje.Také autobusy niečo stoja.A čo sa týka bezdomovcov,ľudia vy ste slepí.Ja som študent a každý deň chodievam do školy a raz do týždňa stretnem aspoň jedného bezďaka.Aj podla môjho názoru by ich mal vodič požiadať nech si vystúpia.Jedno je nevyvrátiteľný fakt.Musí sa s tým niečo robiť ?
Sarko
Ďalšia vec je technická stránka. Je potrebné vybaviť výnimku na prevádzku vlakov dlhších ako 30 m (platí táto dĺžka aj v poslednom zákone?) a zrejme aj by sa museli splniť aj nejaké dodatočné podmienky - 3xT3 v KE boli na nárazníkoch spojené oceľovými lanami a mali doladené zrýchľovače tak, že nebolo cítiť akékoľvek vzájomné "hádanie" vozidiel. No a zastávky s prevádzkou trojičiek by mali mať minimálne 45 m (v KE majú zastávky, kde premávali trojičky bežne 60 m).
Na záver píšeš, že si vieš predstaviť kratší interval a dlhší vozeň. Nemal na mysli, že si vieš predstaviť dlhší interval a dlhší vlak? Lebo zriadením trojičiek by som v súčasnej situácii v BA sledoval len 2 veci, posilnenie 2xT na 3xT s nezmeneným intervalom alebo posilnenie 2xT na 3xT s predĺžením intervalu.