Uz mam toho dost.Platim si za elektricenku tazke prachy a hla co sa deje v autobusoch.Stale tu su zapachajuci bezdomovci ktori smrdia a siria len choroby.A ja sa pytam?Vsak je na to zakon ze do dopravneho prostriedku smie nastupit iba primerane obleceny a nezapachajuci clovek,tak co do pekla tam robia bezdomovci?Kazdy vodic by ich mal vyprostit z dop.prostriedku,vsak ti vodici vidia kto tam nastupuje,ci uz pri prichode na zastavku alebo v spatnom zrkadle.Robte s tym nieco.Viem ze vsetci ti vrcholní pracovnici z MHD si vozia svoje zadky v milionovych bavorakoch ale obcas by mali skontrolovat situaciu aj v "terene" to je hrozne.A dalsia vec kto je zodpovedný za nakup autobusou znacky SOR,vsak to su "sroty"Cez leto som bol v Dubline a tam maju VOLVA,ktore sa dokazu znizit aby mohli nastupit vozickari,Preco sme nemohli kupit tieto hoci menej autobusou tejto znacky.Týmto ziadam vedenie nech odstúpi alebo s tým nieco robí.ďakujem
Anti-fanúšik MHD Bratislava
Anti-fanúšik MHD Bratislava
Sarko
Ďalšia vec je technická stránka. Je potrebné vybaviť výnimku na prevádzku vlakov dlhších ako 30 m (platí táto dĺžka aj v poslednom zákone?) a zrejme aj by sa museli splniť aj nejaké dodatočné podmienky - 3xT3 v KE boli na nárazníkoch spojené oceľovými lanami a mali doladené zrýchľovače tak, že nebolo cítiť akékoľvek vzájomné "hádanie" vozidiel. No a zastávky s prevádzkou trojičiek by mali mať minimálne 45 m (v KE majú zastávky, kde premávali trojičky bežne 60 m).
Na záver píšeš, že si vieš predstaviť kratší interval a dlhší vozeň. Nemal na mysli, že si vieš predstaviť dlhší interval a dlhší vlak? Lebo zriadením trojičiek by som v súčasnej situácii v BA sledoval len 2 veci, posilnenie 2xT na 3xT s nezmeneným intervalom alebo posilnenie 2xT na 3xT s predĺžením intervalu.