Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #42080:
Sakra chlape ale prečo ideš opačným smerom. Prečo radšej neskvalitníš MHD. Veď za 450 mil. máš 45 NP vozov. (Ik280 v súčasnosti jazdí 35) Za tri roky dosiahneš pri 450mil investíciách do nových busov 27% vypravenosť NP vozov.
Reakcia na: fobust #42067:
???!!! 450 miliónov je smiešnych. Ty vole, veď je to takmer 10% rozpočtu mesta.
Reakcia na: s. #42058:
Ja sa za dvadsať minút dostanem zo zastávky Budatínska na zastávku Ondrejevova.
Reakcia na: Bigmac #42046:
Diky. A nevieš aj spotrebu Ik283? Je to viac či menej?
nevie niekto ci bolo v karlovke vykolajenie? ?
Reakcia na: Zavistlivci ste #42101:
Ale nahodou je celkom pekna prezyvka pre auto ten GUMOKOL, nie? ☺ A suhlasim s Andym, k comu este dodam, ze skus v centre mesta niekdezmysluplne zaparkovat...
Reakcia na: Zavistlivci ste #42101:
Tak ale pokiaľ idem niekam, kde to trvá MHD kratšie, ako kým sa vymotám zo sídliska autom, tak predsa je nelogické ísť autom, nie?
Sa nepo***te z tych gumokolov...Obycajne len zavidite, za to ze niekto ma viac prachov a moze si to dovolit... Podaktori, hambite sa! Aby sa niekto ***al autobusom dobrovolne, to som este nevidel! MHD nici Bratislavu a nie auta! ❗
Reakcia na: piki #42098:
A gumokoly nie?
podľa mňa, mali všade a od začiatku, vyrábať a premávať, obojsmerné električky,... neviem ktorý pako, kedy vymyslel, jednosmernú električku :-(((
Reakcia na: Ja. #42096:

Lebo sú na niektorých tratiach natoľko hlučné, že by bapr. v noci zobudili polovicu Ruzinova ...
Reakcia na: Miro #42084:

Konečne jeden rozumný názor. Nikto predsa nehovorí o tom, že by chcel pchat súčasnú bratislavskú električku na železničné trate. To je somarina, o ktorej je škoda sa baviť. Hovoríme o novej rýchlodráhe do Petržalky, kde predpokladám, sa nakúpia celkom iné nové vozidlá, ktoré by mali málo spoločného s terajšími bratislavakými kolísajúcimi sa kačicami.
Prečo nejazdia električky aj v noci a gumokoly áno?
Reakcia na: exhiphopko #42094:
mimochodom, pozrel si uz na dispecerske forum?
21 - 1603 1204 ...
1 - 7748/49 ...
Reakcia na: Ámos Keynes #42049:
A čo také? ❓
Miro:Nie,tam to neboli vyhodené peniaze.Lenže jednako priemyselná aglomerácia s prakticky neprerušenou zástavbou a osídlením nie je liberecko,jednako Nemci na to proste majú.Tiež si nestavali mačkopsa v roku 1960.
Reakcia na: Miro #42088:
No keď si vezmeš, že pri veľkosti libereckej električkovej siete (http://www.dpml.cz/plan.htm) začali s prestavbou v roku 1990 (http://www.dpml.cz/historie.htm) a dodnes nedokončili ani trasu linky 2 (linky 5 a 11 sa možno kvôli plánom Regiotramu ani prerábať nebudú), tak by som sa tam teda veľmi neinšpiroval.
Reakcia na: Valec #42078:
No takto nejak si predstavujem v BA prestup medzi prímestskou železnicou (S-Bahn) a nosným systémom. Prípadne by to mohlo byť aj pod zemonu.
http://www.regiotram-nisa.cz/fotopic/fv_010.jpg
Reakcia na: Martin Fundárek #42087:
No, mňa inšpirovalo to, že v minulosti sa po tejto trase otáčala normálnerozchodná viedenská električka. Ale kdesi som čítal, že kvôli rôznym systémom napájania museli tuším dvakrát meniť lokomotívu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.