Reakcia na: TeBeCe #40729:
no vidis, niektorych nezastavi nic a niektori sa hned vzdaju a nemaju zaujem bojovat o to co chcu
Inak ma to uz davnejsie napadlo, ze do Lekovackych radicov by sa dala tiez spokojne zabudovat mrtvolka. Ale tipujem ze u nas take radice (s integrovanou mrtvolou, zvoncom a svetelnou hukackou) tak skoro nebudu, lebo sa to tak nikdy nerobilo... ?

A navyse, tie pruziny nechybaju, len su obcas na nespravnom mieste, nestratila sa zatial ani jedna
A konkretne 7949 tam tu pruzinu ma na mieste, aspon naposledy co som v tom voze bol, ju mal
Veru, pre tych, co nepoznaju presnu terminologiu to musi zniet fakt divne (v T6 si moze vodic zahrat na klaviri, vozi si v kabine slapku ktora zvoni, a este ho tam otravuje nejaky pacient z patologie) 

Takze to je ta mrtvola na pedali zvonceka
Nastastie aspon posledne T6 (7947-56) mali funkciu mrtveho muza priamo v radici (treba drzat paku radica stlacenu), tak tam pedal zvonceka ostal zvoncekom
Jonny
Článok: Streda 21.Máj 1997 10:51
Bratislavčania by sa mohli voziť metrom už v roku 2000
Praha/Nitra 21. mája (spravodajca TASR Bohdan Kopčák) - Obyvatelia hlavného mesta Slovenskej republiky a návštevníci Bratislavy by mohli služby prvej trasy bratislavského metra z Petržalky na Hlavnú stanicu využiť už v roku 2000. Vyplýva to z rozhovoru riaditeľa slovenskej pobočky ČKD Praha Holding - ČKD Slovakia s.r.o. - Jána Vereského pre TASR.
V súvislosti s plánmi pražskej ČKD predložiť svoju ponuku na výstavbu metra Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy a zúčastniť sa na výberovom konaní na túto obrovskú dopravnú stavbu J.Vereský predpokladá, že rozhodnutie o výstavbe by mohlo padnúť do dvoch-troch rokov a na dva až tri roky odhaduje aj stavbu prvej trasy. Vážny záujem ČKD o stavbu metra v Bratislave dnes TASR telefonicky potvrdila aj Jana Pichlová, teritoriálna expertka ČKD. Výstavba celého metra by v Bratislave trvala určite viac ako päť rokov a stála by viac než 10 miliárd slovenských korún. Pretože plány na výstavbu bratislavského metra sa objavili už pred siedmimi rokmi a v roku 1995 boli prípravy na jeho výstavbu prerušené, idea metra je stále v štádiu oživovania a ČKD ešte nemá dokončenú projektovú dokumentáciu. Preto nie je možné ani upresniť, aká časť metra by bola pod úrovňou terénu a aká časť by bola vedená nad zemou. Riaditeľ ČKD Slovaklia je však už dnes presvedčený, že technológia budúceho bratislavského metra z dielne holdingu ČKD by bola až o 30 percent lacnejšia a o 20 percent kvalitnejšia ako konkurenčné projekty nemenovaných francúzskych firiem, ktoré majú o stavbu metra v Bratislave záujem tiež. Na výstavbe metra by sa v hlavnom meste SR podieľali aj miestne firmy, napríklad Doprastav, zdôraznil pre TASR J.Vereský