Takže DPB prevádzkuje 15 ročných vozov presne toľkoto:
Ik280: 9 kusov
K B732: 30, z toho cez plyn prešlo 14 a obyčajnou GO 4 vozy, pričom jeden bol vybavený plošinov pre vozíčkarov, slávny oranžový expres 1111.
(Nie všetky jazdia s cestujúcimi, niektoré sú vedené ako zimné služby a podobne)
K C744: 1 kus, vychádza medzi cestujúcich občas.
Ik280: 9 kusov
K B732: 30, z toho cez plyn prešlo 14 a obyčajnou GO 4 vozy, pričom jeden bol vybavený plošinov pre vozíčkarov, slávny oranžový expres 1111.
(Nie všetky jazdia s cestujúcimi, niektoré sú vedené ako zimné služby a podobne)
K C744: 1 kus, vychádza medzi cestujúcich občas.
A len tak na margo: vyrobcom udavana zivotnost autobusu je 8-10 rokov.
m@rtin
Životnost autobusu není vyšší než 10 let, MHD musí konkurovat té individuální. Po deseti letech začínají autobusy daleko rychleji stárnout a cestující není dobytek. To, že DPB provozuje autobusy 15 let a chce provozovat generálkované Karosy 10 let, je jen důkaz toho v jak šíleném stavu se autobusy v Bratislavě nacházejí. 15 let není možné provozovat autobusy v podmínkách, kde se bojuje s nárůstem IAD. Mimochodem při údržbe DPB by se např. v Praze autobusy vyřazovali už po pěti letech.