Vsevedko: no mozno mal sudruh riaditel na mysli, ze po dokonceni elektrifikacnej stavby z minuleho tisicrocia bude mozne krizovanie vlakov tak, ako sa o to zatial neuspesne snazia indicki sudruhovia modrogumnici uz 140 rokov. A konecne nebudeme potrebovat vypravcov, dopravne, navestne znaky, vyhybky a vsetky tie ine nepotrebne veci a vecicky. To potom bude ETCS, level Railways of Slovakia. Budu jazdit 2 vlaky v celej sieti, jeden bude oznaceny TAM, druhy bude mat cislo SPÄT.
Vševedko
Hlavným cieľom elektrifikácie trate Zvolen – Banská Bystrica je zvýšiť úroveň infraštruktúry, rozvojového potenciálu strategických miest v tejto lokalite a odstrániť prekážky v národnej dopravnej sieti, ktoré obmedzujú prístup k ekonomicky dôležitým strediskám. Elektrifikáciou sa zároveň zníži hlučnosť a negatívne vplyvy na životné prostredie v okolí železničnej trate. Zvýšením cestovnej rýchlosti sa železničná doprava stane atraktívnejšou, zvýši sa bezpečnosť, efektívnosť a kvalita železničných služieb nielen pre cestujúcu verejnosť ale aj pre dopravcov.