Reakcia na: DuPe #38833:
No keby si za cislo 503 dosadil napriklad 511 (ja viem, ine nastupiste...), tak by ten voz musel byt odparkovany az kym by okolo neho nepresli 501, 2, 3, 4..., 10 a az potom by sa pohol. Cesta na stanicu je siroka, stat by sa mohlo takmer po krizovatku na Predstanicnom (ked sa chce, vsetko ide, aj zmena dopravneho znacenia) - intenzita dopravy je tam v tom case velmi nizka.Keby nejaky voz meskal 10 minut, tak logicky by som k casu napr. 01:05 pripocital 10 minut a potom pustal vozy postupne v priebehu 5 minut.
Na otvaranie dveri 3. vozidla v zastavke som uplne zabudol, uz sa mi stalo, ze otvoril treti a potom uz nezastal (nie priamo mne ale cloveku, ktoreho aj ty poznas). Dispecer len neveriacky pokrutil hlavou a spravodlivosti sa nedovolal. ?
Tej megakolony sa nebojim, ale za ten cas co tam tie vozy stoja (pocet 5 si nadsadil, o 6 ani nehovorim) by mohli nakladat ludi na stanici aj bez toho aby tam vlkä museli zjasene pobehovat a stresovat. Nehovor mi, ze za 2 cykly je to prec. A ked aj za cyklus nahodou prejde 5 vozov, zase sa zdrzuju v zastavke SAV, kde sa stoji povinne a mozu tam byt len dva vozy naraz.
DuPe
Vies si predstavit ako by to vypadalo na hlavnej stanici, plnej ozranov a narkomanov ? , keby odysli prve spoje a potom minutu nic, potom dalsie... Ved by tam vodicov ukamenovali.
A ak by si chcel tie odchody poposuvat po minute, taj jedine ak by v jednej minute odchadzali napr. 4 spoje z jedneho nastupista a 4 z druheho. A kedze viac sa za tu minutu ani neda stihnut, prakticky nic by sa nezmenilo.
S posuvanim casov by ti vznikol dost velky problem, kedze na stanici je velmi malo miesta a ak by sa nejaky voz omeskal - napriklad tym ze by cestou na stanicu musel ist na plnicku, nedokazal by sa na stanici dostat na svoje miesto a musel by ist s meskanim...