Reakcia na: Andy #38337:
ale niekedy je meskanie dost neprijemne, aj vyse 10 minut, ako dnes o piatej - potom sa obcas stane, ze sa na obratisku v sl. udoli minu autobusy a potom meskaju aj odtial - keby dnes meskala 31, ktorou som ja blbec chcel ist, nacakal som sa, a aj tak som sa do nej nedostal, este o minutu-dve viac, uz by 39 o 17:00 meskala z vychodiskovej zastavky. Co sa tyka toho, ze niekedy idu aj tri 31/39 po sebe, je sposobene narazovymi narokmi na prepravu - studenti sa snazia narvat do prveho, co pride, dlho sa pritom stoji na zastavke, dalsi uz ale nema skoro koho zobrat, a tak dobieha toho pred sebou...
Ike
- Isla by prva 21ka a pri VW by sa narvala. Nastupilo by 95% ludi z kazdej zastavky, ktory nou nesli = > t.z. ze tych 5% "looseri" nou chcelo ist, ale nenarvali sa.
-Potom by isla druha 21ka. Vzhladom na to uz uz nejaky looseri cakaju na 21 (do tej predtym sa nenarvali) tak je pocet ludi cakajucich na 21 na kazdej zastavke o 5% vacsi, cize tymto by tato 21ka brala z kazdej zastavky len 90%. Zvysnych 10% (tvorenych loosermi aj z predchadzajucej 21 aj s novymi) by opat zostalo cakat.
-Potom by isla tretia 21ka. Vzhladom na to ze na zastavkach uz caka dost ludi, ktorym zdrhla jedna ci dve 21ky (do ktorych sa nenarvali) by bol pocet ludi na zastavke o 10% vacsi, cize tato 21ka by z kazdej zastavky brala 85%. Zvysnych 15 by bolo tvorenych ludmi co sa nenarvali do jedneho, dvoch, resp. troch spojov.
-Hned za nou by isiel prazdny bus, spominana LZL, ktora by ich "pozbierala" a situacia by sa opakovala odznova
?
Cize tym chcem povedat ze situaciu v DNV by vyriesilo pridanie jedneho spoja rano
? ?