Reakcia na: Vševedko #38341:
Ale veď nikto nechce aby silnejšie regióny nepomáhali slabším. Ale nezmyselné liatie financií o slabých regiónov nie je to pravé orechové (viď SRN). Tu vznikla možnosť aby bohaté regióny mali peniaze na normálne prežitie a rozvoj a z spotrebných daní, DPH a daň z príjmov PO by vláda financovala slabé regióny. A samozrejme časť z dani z príjmu FO by sa prerozdelovala a časť by ostávala v regióne kde bola vyprodukovaná. Veď nemôžu bohaté regióny doplácať na chudobné v maximálne možnej miere. Treba nájsť rovnováhu a všetci budú spokojný.Zase používaš demagógiu a nechápeš alebo skôr nechceš chápať čo píšem a ani nad tým nerozmýšlaš.
Keby si pár starostov nezmyslelo, že zmenie veľkostný koeficient tak Bratislava by aj financovala slabšie regióny aj mala peniaze na vlastný rozvoj.
Ale asi nemá cenu nič hovoriť...
Ike
- Isla by prva 21ka a pri VW by sa narvala. Nastupilo by 95% ludi z kazdej zastavky, ktory nou nesli = > t.z. ze tych 5% "looseri" nou chcelo ist, ale nenarvali sa.
-Potom by isla druha 21ka. Vzhladom na to uz uz nejaky looseri cakaju na 21 (do tej predtym sa nenarvali) tak je pocet ludi cakajucich na 21 na kazdej zastavke o 5% vacsi, cize tymto by tato 21ka brala z kazdej zastavky len 90%. Zvysnych 10% (tvorenych loosermi aj z predchadzajucej 21 aj s novymi) by opat zostalo cakat.
-Potom by isla tretia 21ka. Vzhladom na to ze na zastavkach uz caka dost ludi, ktorym zdrhla jedna ci dve 21ky (do ktorych sa nenarvali) by bol pocet ludi na zastavke o 10% vacsi, cize tato 21ka by z kazdej zastavky brala 85%. Zvysnych 15 by bolo tvorenych ludmi co sa nenarvali do jedneho, dvoch, resp. troch spojov.
-Hned za nou by isiel prazdny bus, spominana LZL, ktora by ich "pozbierala" a situacia by sa opakovala odznova
?
Cize tym chcem povedat ze situaciu v DNV by vyriesilo pridanie jedneho spoja rano
? ?