Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #37822:
Blokovanie rozjazdu je jedna vec... Ik4xx maju aj blokovanie proti privretiu vlcaka (myslim ze to maju aj K2S a T6 s platnovymi dverami)
Reakcia na: Bigmac #37817:
Nebolo??? Ved v prvych seriach je to na pedal a v poslednej je taky ten kontroler, kde treba drzat namacknutu paku, nie?
Reakcia na: Z #37779:
Alebo ďalšie riešenie je takéto: postaviť tam policajtov (na každú stranu cesty aspoň jedného) a nech pekne krásne vyberajú pokuty od tých riskujúcich chodcov, nech sa konečne naučia, že toto sa robiť nemá.
Reakcia na: Peter #37795:
Prečo nie? ?
Reakcia na: Andy #37799:
To s tým blokovaním rozjazdu je možné : dnes jeden ik435 na L95 normálne otváral/zatvaral za jazdy. Neviem, či to mal pokazené alebo naschvál vypnuté.
Reakcia na: BMko #37819:
Už som dva videl aj K2S s ľudmi s otvorenými dverami v rýchlosti asi 40 km/h.. 🙂
Reakcia na: TeBeCe #37815:
"Predpokladám, že v budúcosti sa presadí nielen metro, ale aj autobusy na pohon zemným plynom." To je z ktorého roku? Veď metro už definitívne nebude a plyňáky už nejaký ten čas jazdia.
Reakcia na: Andy #37799:
Blok dveri ti pri urcitej vzdialenosti nefunguje, ak mozem podotknut. jediny blok dvery funguje na elektrickach a 21cke. Zbytok mozte snivat.
Reakcia na: BMko #37797:
12 rocneho
co to trepes za sprostosti? Aky mrtvy muz? Vsak tam (v T6A5) nikdy nic take nebolo.
Výťah v podchode pri ŽST Petržalka zničili vandali http://www.petrzalskenoviny.sk/sidl1.php ? ?
Reakcia na: Andy #37814:
pridam aj ja daco 🙂

Plynofikácia autobusov v DPB, a. s.
– doterajšie skúsenosti a perspektívy
http://atpjournal.sk/casopisy/atp_99/atp9/plynofikacia.htm

Modernizácia MHD v hlavnom meste v rámci možností
http://atpjournal.sk/casopisy/atp_99/atp9/modernizacia.htm
Reakcia na: tr3mp #37790:
Bol som tam pozriet, o doprave sa povedalo pomerne malo,

ale aspon par veci:

- nosny system bude kolajove vozidlo (doteraz nerozhodnute akeho typu)
- prepojenie nosneho systemu s regionalnou zeleznicou je daleky vyhlad
- najvacsie oblasti pre novu vystavbu: Petrzalka - juh (oblast pod Janikovym Dvorom a nad Jarovcami), Lamacska brana (priestor medzi Lamacom, Dubravkou, Zahorskou a Devinskou)
- v sucasnosti je v BA trvalo pritomnych (teda nielen obyvatelov) cca 600-650 tisic ludi, z toho 140 tis. dochadza a 20 tisic je tu na sezonnych pracach (?asi stavbari)... demograficky vyvoj je vsak negativny, pri "katastrofickom" scenari za 20-30 rokov poklesne pocet obyvatelov o 150000...
- pocet pracovnych prilezitosti v BA by mal byt dlhodobo okolo 400 tisic

- elektricka na Hlavnu stanicu bude ponechana aj v pripade, ze HS bude mat obsluhu nosnym systemom
- planovane depo NS Krasnany sa meni na Zabi majer
- depo Lamacska brana je planovane v mensom rozsahu
- Severna tangenta uvazovana v tretom variante (teda poza Hlavnu stanicu, odbocenie estakadou z Prazskej ponad Jaskovy rad, dalej tunelom po Smreciansku a koridorom medzi Pionierskou a zeleznicnou tratou, mimourovnove krizovanie Racianskej s vyustenim na Jarosovu)
- Neuvazuje sa so zeleznicnou stanicou Filialka, aj ked Zeleznice ju stale chcu, namiesto toho sa uvazuje s rozvojom stanice Predmestie. V tejto suvislosti by sa elektrickova slucka na Vinohradoch (Gastanovy hajik) premiestnila pred zeleznicnu stanicu Predmestie.
- V suvislosti s BID sa pocita so zahustenim zeleznicnych zastavok v BA

Diskusia bola znacne odveci a nikto sa nevyjadroval k podstate uzemneho planu (ktorym je vyhlad rozvoja mesta do buducnosti), ale iba k svojim vlastnym problemom, asi takto:

- majitelia pozemkov, ktori chcu stavat, sa rozculovali preco ich pozemky su vedene ako vinica atd.
- nemajitelia pozemkov sa rozculovali, preco niekto chce stavat na jedinom zelenom placku, ktory este v okoli maju
- ostatni sa pytali veci, ktore si v tom plane mozu precitat

Dokumenty uzemneho planu su k dispozicii v miestnosti 18 v Primacialnom palaci. A samozrejme na internete.
Pripomienky sa prijimaju postou aj e-mailom, podrobnejsie informacie na www.bratislava.sk

Este jedno take iste stretnutie je buduci tyzden v rovnakom termine (Zrkadlova sien Prim. palaca, stvrtok, 17:00), ale asi viac sa da zistit prestudovanim toho planu ?
Reakcia na: Andy #37811:
to robim aj ja-niekolko krat stlacim tacitko, skusal som uz aj to cervene v Ikarusoch 4xx, ale nic,nefunguje ?
Reakcia na: COLOR #37807:
To je možné, zas také 15Tr asi moc nemajú, lebo tam sa cestujúci pýtajú vodiča aj cez sklo a on im odpovedá.. 🙂
Každopádne, takéto situácie, keď vodič zatvára dvere skôr ako je zdravé riešim niekedy niekoľkými stlačeniami signalizačného tlačidla, pokiaľ je možné... 🙂 Napríklad minule som vystupoval z trolejbusu a vodič začal zvoniť, ešte keď dvaja ľudia vystupovali, tak som mu odzvonil naspäť a spamätal sa skôr, než by nejaký cestujúci schytal monokel. 🙂
Reakcia na: Andy #37806:
neviem, ale ja som uz videl pri bratislavskych vodicoch vselico, aj horsie ako toto. Ked je niekto hluchy, mozes kricat kolko chces ?
Reakcia na: BMko #37797:
9? 7? 9/7?
Reakcia na: Andy #37806:
Ty nevies aku maju Iky dobre zvukovo odizolovanu kabinu? A zozadu nie je sanca zarevat na prvy pokus.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.