Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Otázočka: O čom je reklama TrafficJamSession na 7783?
i hate buses. fuck'n buses ?
Chystáte sa niekto na odborný výklad k návrhu územného plánu, ktorý bude dnes o 17.00 v Zrkadlovej sieni Primaciálneho paláca?
Reakcia na: Vševedko #37782:
Nadchod tam uz v podstate je...sice pre auta ale da sa po par metrov krasne dostat na chodnik a prejst , vyustenie len par metrov od zastavky MHD ?
Reakcia na: Z #37779:

Najlepsie by bolo, keby tam instalovali na stredovej ciare take tie "betonove zvodidla" ktore su uz dnes pomerne bezne. Su lahko demontovatelne a zvysila by sa tam bezpecnost ze auto nemoze prebehnut do protismeru a urcite by sa znizil pocet prebiehajucich, resp. minimalne u tych vekovych kategorii 65+ ?
Reakcia na: Tatrovečka #37786:
Sa polepším...sľubujem! ? ?
Reakcia na: Z #37780:
Gró prebiehajúcich , s argumentom, eliminuje, indivíduí, pomerne optimálny , banálne, nerentabilná, ...

Ty, Z, čo si to dnes mala na obed ?!
?
Reakcia na: Study #37783:
Ikarus 280.08 ma 4 dvere,280.10 ma len dve dvere a 280.12 ma styri dvere s automatikou
Reakcia na: Study #37783:
Je to podla rozmiestnenia dveri - 08 je tusim mestsky a 10 SADisticky. 12 neviem
Jaky je rozdil mezi IKARUS 280.08 280.10 280.12 ? Opovezte mi na study@centrum.cz diky, Study Prostejov
Reakcia na: Z #37780:
Mimochodom, nadchod bude mať vždy väčšie prevýšenie ako podchod a občianstvo ho neznáša ešte viac ako podchod, pretože okrem nutnosti prekonávať prevýšenie sú tam vystavení ešte aj poveternostným vplyvom.
Čo sa týka protisklzových materiálov - nič nebráni schodište vybaviť schodisko protisklzovou úpravou dodatočne. Len nech preboha nekupujú protisklzovú dlažbu od rovnakého dodávateľa ako ŽSR do žst. Kysak:-P.
Reakcia na: Z #37779:
Dovolím si nesúhlasiť - práve naopak, schody v podchode pri Straom rozhlase sú extrémne strmé, poukazovalo sa na to od začiatku a odôvodňovalo sa to nedostatkom priestoru. Z tohto dôvodu si myslím, že inštalácia eskalátorov by bola v tomto prípade vysoko opodstatnená. O opodstatnenosti (rentabilitu eskalátora si nedokážem vôbec predstaviť) inštalácie eskalátora nerozhoduje "veľkosť" podchodu ale prevýšenie a sklon. A tie sú viac než dostatočné:-D.
Reakcia na: Z #37779:
Pardon, ešte máličko k danému: Ten podchod je taký malý, že inštalácia pohyblivých schodov je tam neopodstatnená, resp. nerentabilná. Možno skôr k tým zábranám riešenie v podobe nejakého elegantného nadchodu, s časťou so schodami s nízkym sklonom a s časťou s "briežkom" s protisklzovým povrchom. Celé by to mohlo byť zapracované dajme tomu zčasti do "tela" tej protipreliezacej zábrany-a nespali by na tom bezdomovci. ❓ Možno tým, že sa jedná o preklenutie pomerne malého úseku, bol by nadchod rentabilnejším riešením ako inštalácia a prevádzka eskalátorov, aby sa nimi eliminovalo prebiehanie cez komunikáciu. ❓ ?
Reakcia na: pista #37773:
Pri Starom rozhlase to nie je "ani z voza, ani na voz". ? Gró prebiehajúcich tvorí veková skupina NAD 65 - s argumentom, že "chodiť toľko schodov cez podchod je namáhavé". Podchod na tomto mmieste je podľa môjho osobného zhodnotenia jeden z "tých lepších". Je pomerne malý, čím je prehľadný-toto do značnej miery eliminuje zdržovanie sa indivíduí. Aj sklon schodov je pomerne optimálny i pre imobilnejších občanov - dá sa im vytknúť snáď len to, že sú z pomerne klzkého kameňa a keď je na nich nános snehovej kaše, sú do značnej miery nebezpečné. (Treba však podotknúť, že podchod bol stavaný v časoch, keď dostupnosť protisklzových materiálov bola minimálna.) Pri Starom rozhlase je prebiehanie cez vozovku -na porovnanie s úsekom pred Hviezdou-o to nebezpečnejšie, že 98 zo sto percent vodičov po výjazde z podjazdu smerom na Račianske mýto inštinktívne spomalí, čakajúc svetlá. Lenže na Zochovej pri normálnej prevádzke plynulej rýchlej jazde nič nebráni - a prebiehajúci riskujú niekedy takým spôsobom, až rozum zastáva, správajúc sa ako nezraniteľní či spidermani, a absolútne nerátajú s tým, že ak by k niečomu prišlo (banálne sa mu šmykne noha napríklad), nemusí byť mŕtvy (zmrzačený v "lepšom prípade") ale môže spôsobiť reťazovú zrážku takých následkov, že ak ostane nažive, bude mať nočné mory ďalších 20 rokov... ? Tu by pomohla zrejme iba klasická pevná výšková zábrana v úseku od nadjazdu, ktorým smerujú električky na tunel, až ku vjazdu do podjazdu, výškovo rozlíšená podľa potreby-a úprava podchodu pre peších do takej miery, aby bol "použiteľný celoročne" pre všetky vekové kategórie, kočíky a invalidných občanov. ❗ ?
Reakcia na: TeBeCe #37777:
Dopravopatisticke fantazie s tymi elektrickami 🙂
Reakcia na: 37731 COLOR odpoved na MHD #37772:
Sorry, nechcem byť útočný, ale prečo do kolonky Meno (nick) musíš vždy natliapať nejaký nezmysel?
Taktiež nejaký ten podiel diakritiky a zamyslenie sa nad zorzumiteľnosťou príspevku by neuškodili:-P.
si: To ani nehovor, že tade chodíš aj ty? Alebo si dobrovoľný samovrah? Veď podchod či prechod nie sú až tak ďaleko. Pokiaľ by sa tade jazdilo 30, tak nech sa páči, ale inak je to fakt ohrozovanie nielen seba, ale i ostatných.
Reakcia na: pista #37773:
prechod resp. podchod od toho miesta co su tam tie kvadre su do oboch smerov relativne daleko, tak sa ediv ze tam ludia preliezaju (aj ja som uz parkrat 😃 ) a tie betony su dobre akurat na to, aby na vsetko odhodlanych chodcov zdrzali dlhsie na ceste a bola vacsia sanca ich zrazit 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.