Zdravim cestujucich i necestujucich MHD v Bratislave, no najma kompetentnych v oblasti "kvality a sluzieb" v DPB.
K uz niekolkokrat spominanej teme - vyluka elektriciek v Raci, mam ZNOVU "mily" zazitok. Dnes (10.11.04) nam opat na oblubenej zastavke linky X3 - ZST Vinohrady (smer Raca) - dal vodic najavo, aky je "dolezity" kazdy jeden cestujuci pre MHD.
Je prijemne vnimat, ze napriek neustale sa zvysujucimi cenami prepravy, sa zvysuje aj kvalita nasho cestovania.
Touto cestou pozdravujem vodica, ktory opustal spomenutu zastavku dnes o 9.09. Ano - nemylite sa! Vodic najprv z nepochopitelnych dovodov pockal na zastavke (cca 2 min.), pozerajuc sa na dav ludi, ktori vystupili z elektricky a po prechode vsetkych cestujucich (ktori sa potesili, ze PRIPOJ je tam, kde ma byt) na druhu stranu cesty, opustil pred nosom zastavku s takmer prazdnym autobusom!
Pytam sa, nie je linka X3 nahodou PRIPOJ, ktory prepravi cestujucich po opusteni liniek 3, 5 a 11??
Ma zmysel vobec striktne (aj ked pochybujem, ze to slovo vobec v suvislosti s MHD mozno pouzit) dodrziavat cestovny poriadok pri pripoji X3?! Ved ucelom bolo predsa prepravit cestujucich po NUTENOM opusteni spoja z dovodu vyluky!!!
Nech sa nad tym kompetentni trosku zamyslia a rovnako ako prispievatel zo vcera im prajem kazdodenny relax pri vyuzivani spominanej linky...
A na zaver - ocenujem snahu MHD a magistratu BA presvedcit ludi, aby uprednostnili vyuzivanie hromadnej dopravy pred osobnou.
Po niekolkorocnych skusenostiach s MHD to beriem ako celkom vydareny zart!
A mimochodom, netreba ani hovorit a o tom, ze v kulture cestovania nas "prekonavaju" snad len staty ako India, Banglades a pod.
K uz niekolkokrat spominanej teme - vyluka elektriciek v Raci, mam ZNOVU "mily" zazitok. Dnes (10.11.04) nam opat na oblubenej zastavke linky X3 - ZST Vinohrady (smer Raca) - dal vodic najavo, aky je "dolezity" kazdy jeden cestujuci pre MHD.
Je prijemne vnimat, ze napriek neustale sa zvysujucimi cenami prepravy, sa zvysuje aj kvalita nasho cestovania.
Touto cestou pozdravujem vodica, ktory opustal spomenutu zastavku dnes o 9.09. Ano - nemylite sa! Vodic najprv z nepochopitelnych dovodov pockal na zastavke (cca 2 min.), pozerajuc sa na dav ludi, ktori vystupili z elektricky a po prechode vsetkych cestujucich (ktori sa potesili, ze PRIPOJ je tam, kde ma byt) na druhu stranu cesty, opustil pred nosom zastavku s takmer prazdnym autobusom!
Pytam sa, nie je linka X3 nahodou PRIPOJ, ktory prepravi cestujucich po opusteni liniek 3, 5 a 11??
Ma zmysel vobec striktne (aj ked pochybujem, ze to slovo vobec v suvislosti s MHD mozno pouzit) dodrziavat cestovny poriadok pri pripoji X3?! Ved ucelom bolo predsa prepravit cestujucich po NUTENOM opusteni spoja z dovodu vyluky!!!
Nech sa nad tym kompetentni trosku zamyslia a rovnako ako prispievatel zo vcera im prajem kazdodenny relax pri vyuzivani spominanej linky...
A na zaver - ocenujem snahu MHD a magistratu BA presvedcit ludi, aby uprednostnili vyuzivanie hromadnej dopravy pred osobnou.
Po niekolkorocnych skusenostiach s MHD to beriem ako celkom vydareny zart!
A mimochodom, netreba ani hovorit a o tom, ze v kulture cestovania nas "prekonavaju" snad len staty ako India, Banglades a pod.
yale
- v Petržalke sa trať vybuduje "s definitívnym smerovým a výškovým vedením" t.j. ako pre rýchlodráhu, ale s koľajnicami pre električku, preto je v tomto úseku vyznačený NDS, potom vznikne trvalé provizórium cez Starý most.
- v ďalšom vývoji by sa teoreticky mala dobudovať trasa pod Dunajom a centrom a na petržalskej trati zmeniť rozchod na štandardný. Vtedy by sa oddelil nosný systém od električkovej trate.
Lenže - moja stabilná pripomienka - ak vyhodím miliardu len na prestavbu mosta, asi nebudem nejaký čas chcieť začínať tunel pod Dunajom, ktorý ten most urobí zbytočnou investíciou, ktorá sa radšej mohla použiť na výstavbu trasy B v definitívnej verzii)... takže je reálnejšie, že v roku 2020 nebude nijaká "druhá etapa", jedine taká, že viac K2, T3 a T6 bude mať modernizáciu
Ešte že nás baví byť Bratislavčanmi...