Dnes som si po dlhom období vyskúšal, ako sa cestuje 83 počas špičky. Išiel som mojim obľúbeným autobusom 2881 ( odchod niečo po 15:30 h. z Ovsišťa ). Všetko by bolo ok, až na to, že kríza pre nedostatok miesta v autobuse nastala na Patrónke. Na Lamačskej som už videl na semafore za nami stáť ďalšiu 83 ( 2938 ), ktorá ako sa ukázalo pri predbiehaní našeho autobusu ( na Brestovke ) nebola ani zďaleka prázdna ( na moje prekvapenie ). To naozaj musel DP zdvojnásobiť interval medzi spojmi, aby boli kĺbové autobusy doslova a do miesta vyťažené? Po Hodžovo nám. sme išli podľa harmonogramu, ale potom, sme začali strácať. Ešte pripomeniem, že medzi dvomi 83 - mi chodí aj 34. Ale toto tu už bolo veľa krát omielané. Na jednej strane buďme radi, že nám vôbec niečo chodí, ale na druhej sa nečudujme, že sa nám kazia autobusy. Iba pre zaujimavosť prišli sme neskôr o 9 min., síce 2938 takmer načas ( o 1 minútu čo je prakticky načas ). Ďalšou otázkou ostáva, či sa na také dlhé trate musia vypravovať tie najstaršie vozidlá, ktoré na to už svojim výkonom jednoducho nestačia. My tu s tým síce nič neurobíme, ale som rád, že som si mohol povedať názor. Viem, že situácia v MHD je veľmi zlá, ale snáď sa raz dočkáme. Ak si to náhodou prečítali aj zainteresovaní z DP, ďakujem a držím im palce.
Doktor
Inac este jeden pripad dokazujuci ubohu udrzbu (vseobecne) nedavno sa pokazila jedna KT ale trochu zvlastnim sposobom:Zastavila na zastavke a uz sa nevedela pohnut ani o milimeter a prva naprava (lepsie povedane,pod nou) to tak tlmene ziarilo,obcas sa ozval taky dunivy zvuk.Ale najlepsi bol vodic,ten vybehol z elektricku a celkom suverenne zacal do tej prvej napravy mlatit (asi 10s) a toto opakovaval v pravidelnych intervaloch 2 min.na zaver tam prisla jedna T6 (!) a zacala tu KT tlacit samozrejme rychlostou 5km/h,neviem ako sa podarilo ju vytlacit az na Terasu...