Vážený pán riaditeľ Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Tak sa mi zdá, že musíte neustále dostávať tisícky ďakovných dopisov za vaše poskytované služby a úžasné vylepšenia vo „Vašej“ doprave. V tejto súvislosti si ale kladiem dve otázky : či ste masochista a tak úmyselne vybičovávate emócie cestujúcej verejnosti s možnosťou jej sprievodných znakov, ktoré by mohli úspešne doraziť k vám, alebo to v „dobrej“ viere robíte, len tie výsledky sú záporného charakteru a namierené proti cestujúcej verejnosti. Tak ale potom neviem akým manažmentom ste obklopený. Resp. viem.
Zredukovanie prepravných kapacít z Rače (a do Rače) formou nahradenia vozovej súpravy električky č. 11 kĺbovým vozidlom a kĺbovej električky č. 3 jediným vozňom zo súpravy umožňuje testovať cestujúcej verejnosti koľkonásobne sa dá prekročiť predpisovaná kapacita jednotlivých vozňov. Za toto ďalšie (jedno z mnohých) vaše „geniálne“ riešenie sa Vám musím poďakovať aj v mene ostatných cestujúcich v daných smeroch. Nevšimol som si totiž, že by v daných lokalitách (Rača, Krasňany) bol demografický vývoj degresívny, resp. by sa obyvatelia rozhodli nevyužívať Vašu vydarenú dopravu. Ale takýmito mysliteľskými činmi to k tomu smeruje aj s následnými dôsledkami na celkovú dopravu v meste a životné prostredie.
To, že ste „upravili“ trasu linky č. 7, neznamená, že vznikol objektívny dôvod na takéto zmeny. Viete, resp. by ste mali vedieť, že zlomovým bodom na tejto trase je Račianske mýto. Preto aj preprava ľudí do tohto epicentra je prioritná.
Ale po dlhoročných skúsenostiach s Vašou firmou ma to neprekvapuje. Len vždy očakávam, kam až to dokážete posunúť na úkor cestujúcej verejnosti, ktorá Vás živí. Len nebuďte prekvapení, keď Vás cestujúca verejnosť raz prekvapí.
Miroslav Daniš
Tak sa mi zdá, že musíte neustále dostávať tisícky ďakovných dopisov za vaše poskytované služby a úžasné vylepšenia vo „Vašej“ doprave. V tejto súvislosti si ale kladiem dve otázky : či ste masochista a tak úmyselne vybičovávate emócie cestujúcej verejnosti s možnosťou jej sprievodných znakov, ktoré by mohli úspešne doraziť k vám, alebo to v „dobrej“ viere robíte, len tie výsledky sú záporného charakteru a namierené proti cestujúcej verejnosti. Tak ale potom neviem akým manažmentom ste obklopený. Resp. viem.
Zredukovanie prepravných kapacít z Rače (a do Rače) formou nahradenia vozovej súpravy električky č. 11 kĺbovým vozidlom a kĺbovej električky č. 3 jediným vozňom zo súpravy umožňuje testovať cestujúcej verejnosti koľkonásobne sa dá prekročiť predpisovaná kapacita jednotlivých vozňov. Za toto ďalšie (jedno z mnohých) vaše „geniálne“ riešenie sa Vám musím poďakovať aj v mene ostatných cestujúcich v daných smeroch. Nevšimol som si totiž, že by v daných lokalitách (Rača, Krasňany) bol demografický vývoj degresívny, resp. by sa obyvatelia rozhodli nevyužívať Vašu vydarenú dopravu. Ale takýmito mysliteľskými činmi to k tomu smeruje aj s následnými dôsledkami na celkovú dopravu v meste a životné prostredie.
To, že ste „upravili“ trasu linky č. 7, neznamená, že vznikol objektívny dôvod na takéto zmeny. Viete, resp. by ste mali vedieť, že zlomovým bodom na tejto trase je Račianske mýto. Preto aj preprava ľudí do tohto epicentra je prioritná.
Ale po dlhoročných skúsenostiach s Vašou firmou ma to neprekvapuje. Len vždy očakávam, kam až to dokážete posunúť na úkor cestujúcej verejnosti, ktorá Vás živí. Len nebuďte prekvapení, keď Vás cestujúca verejnosť raz prekvapí.
Miroslav Daniš
Beus
Problemom v tomto pripade je totiz niekolko vaznejsich nehod elektrickovych suprav, ktore sa udiali za posledne dva tyzdne, k tomu treba priratat niekolo suprav, ktore su v Ustrednych dielnach na strednej alebo velkej prehliadke, coho dosledkom je, ze doslova a do pismena nie je co vypravovat. Vozovna Krasnany momentalne vypravuje co moze, a z poslednych sil a rezerv. Tolko odstavenych suprav, na ktorych je treba vykonat vaznejsiu opravu, tam uz davno nebolo. A tak sa stalo, ze niekolko suprav na linke 11 bolo kvoli nedostatku suprav nahradenych klbovymi vozidlami, a tieto chybajuce klbove vozidla zasa na linke 3 pre zmenu supluju dva predne vozne z dvoch suprav, ktorych zadny vozen mal vacsiu nehodu.
Bohuzial v tejto situacii by nepomohla ani vozovna Jurajov Dvor, pretoze ta je na tom s nedostatkom suprav priblizne rovnako, vypravuje co moze, a tiez sa niekedy namiesto supravy objavi solo vozidlo.
Tolko k objsneniu situacie... na opravach nehodovych suprav sa stale pracuje, a ked (dufajme) nebudu pribudat dalsie nehody, tak sa zanedlho vsetko vrati do starych kolaji.