Mal som na mysli pracovisko vodiča. Nepochopili sme sa, ja som reagoval na Ámosa ako hovoril, že by vodičom zakázal nosiť kraťasy = krátke nohavice. ? Práve preto to vnímam ako problém, keď veľa vozov nemá klimatizáciu vo vodičovej kabíne a aj tie čo ju majú tak mnohým nefunguje.
Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste. A len na zaver - vtedy oficialnym dovodom na rusenie 34, 37 a 54 bola neprejazdnost Sancovej a Legionarskej ulice. Dnes su tieto ulice uz prejazdne...
Hmm, ten projekt Remingu má aspoň akú-takú myšlienku. Myslím si však, že NDS v trase zamietnutého metra, t.j. Dúbravka-Vinohrady a Petržalka-Ružinov by bol výhodnejší. Falošný okruh lepšie obslúži centrum. Projekt Remingu by bol výhodný iba pre tých, ktorí sa ptrebujú dostať cez centrum a nie do centra.
Samostatnou kapitolou je filiálka. Obávam sa, že po peronizácii by sa tam nevošlo ani to, čo v súčasnosti na hlavák. A bolo by to asi svinsky drahé, najmä to napojenie na hlavnú stanicu (ako inak, než dlhým tunelom v oblúku). Filiálka by sa dala použiť na ukončenie niektorých Os vlakov od Trnavy a Galanty - ako to pôvodne predpokladal územný plán (nech mu je šuplík ľahký) v dvoch z troch variantov - ale nič viac.
Vševedko: nezavezna otazka? Co je podla teba HODNOTA PRIPRAVY?? Dnes sme to s BigMacom v niecom vykumali a som zvedavy co na to povies ty, ?ale takmer sa tvoja byvala neklobasa palicova otocila na Radiovke kolom cez parovodie.
hej, volakedajsia 54 viezla relativne dost ludi z dolnych honov az po stary rozhlas a v opacnom smere po zimny stadion, na sucasnej 78 je dobre vidno ze sa v smere do petrzalky po trnavske myto vyprazdni a dalej ide relativne prazdna, z petrzalky detto. (uvazovana ranna spicka, popoludnie to vyzera obdobne akurat sa vymenia smery). Pritom to co sa uvadzalo ako jeden z dovodov rozdelenia - zrusenie odbocenia vlavo na racianskom myte je blbost, kedze sa to dalo vyriest podobne ako s linkou 39!
78 totiz na zastavkach Astronomicka a M.Hella vymeni asi 50% cestujucich. (na Astronomickej hromady ludi zo 78 prestupuju na elektricky, na M.Hella na ine busy). Keby sla len po Trnavskej, bola by to dalsia pseudopochybna zmena, ako bolo zrusenie a roztrhnutie 34,54 cez mesto. Jednoducho by sa tym narusili osvedcene prestupove uzly.
Keby som mal čas a priestor, idem po ňom sám. Bohužiaľ, chýba mi obidvoje ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko