Vsak ale Zel. St. Nove Mesto ma dve kolaje... takze by sa tam vozy zmestili... a ked budu mat vozy prestavku v Karlovej Vsi, miesto Zel. stanice tak by sa to vyriesilo... 6ka by chodila na vnutornu, 4ka po vonkajsej... len to by chcelo hlbsi zasah do CP, lebo teraz L4 v Karlovke prestavku nema... Alebo vsak L6 ma tusim striedacov a je tam odstavena obvykle len jedna suprava... A to by sa tiez volajako pomestilo... keby sa chcelo...
fobust
Ja tiez nechapem preco sa tu vsetci rozculuju nad tou linkou 17. Ja som sa akurat pobavil na jej oznaceni, pricom mi bolo ihned jasne, ze 17 asi preto, lebo je to predlzena 7. Na skratenej linke 4 mi vadi skor to, ze nebere az po ZSTNM. Tipoval by som ze je to z toho dovodu, ze na obratisku je malo miesta, ale potom by som navrhoval nastupisko presunut o par metrov dalej, aby sa do obratiska zmesili este dve supravy (na kazdu kolaj). Myslim ze by to pomohlo. Co sa tyka oznacenia, tak linku 14 uz mame, preto by to muselo byt 16, ale to by znamenalo asi upravenu linku 6 - co tiez sedi. Neviem preco to nespravili tiez takto. Asi chcu zistit ako substrat zareaguje na tieto zmeny a v buducnosti budu podla toho konat. Predpokladam ze tieto zmeny su skuskou toho, ako verejnost bude reagovat a v buducnosti dojde alebo k precislovaniu 17 na 7 s poznamkou v CP, alebo k rozdeleniu linky 4 na 4 a 16. Nechajme sa prekvapit. Som rad ze sa na Karloveskej radiale zahustuje interval, napriek tomu ze tam nebyvam.