akrim: mozes sa zacat realizovat. len by som ti asi vopred mal oznamit, ze takato cinnost je uplne, ale uplne zadarmo a neprinesie ti nic, len kopu starosti a oberie ta o vela casu rovnako a tych, co robia ba, nr, bb, za, po ci ke.
Kto by sa o to staral? Vies, dat sem nove mesto, to je kopa starosti navyse! A aj tak, je tu uz dost vela miest. A inak nemyslim ze TT je mesto v ktorom sa deje vela zmien a noviniek. A aj vozovy park je tam dost chudobny. ?
zdrawim. Chcem sa spytat na preprawu osob s preukazom ZTP a ZTP-S, ci je tarifa este zdarma alebo ako? Kamarat,ktory je drzitelom mi pisal,ze si treba kupowat dajaky zlawneny listok u wodicow.Co je na tom prawdy? Dakujem za odpowed!
re ufo, 7303: dovolim si pouzit vyrok pana vejrazku z firmy cegelec: jo hosi, to mate tak, na stole v labaku chodi kazdy menic... urcite aj dubnicky zazrak na stole chodil, len pri montazi do vozidla utrpel sok a regulator sa z toho asi zblaznil, tak terazky odmieta poslusnost. aka skoda, ze vtedy pred troma rokmi sa mi to nepodarilo rozbit na skusobnej kolaji pri brzdovych skuskach. uz mohol byt pokoj. mozno by bol zvaleny trakcny stlp jeden kus a nechcena barierova skuska *****asieho cela, ale po chvilke kriku by uz bol pokoj.
Ohladne 7303 - smutne je, ze vyzbroj do toho vyvinula Dubnica v spolupraci s Zilinskou univerzitou, pekna vizitka nasich inzinierov elektrotechnikov.
Pridavam popis na stranke EVPU http://www.evpu.sk/index.php?q=9
re #35676, spectre:
som rad, ze ste to v zdravi prezili... naozaj to je len kopa ocele, medi a polovodicov, pojazdne elektrotechnicke laboratorium, ktore vzdialene pripomina tramvaj a dokonca sa to aj snazi napodobnit pohyb ako pri tej tramvaji... kua, vsak suprava 38+135 ziadna slava nie je, ale urcite je zivsia ako nejaka 7303.
Co je na nej ine? Predovsetkym normalna elektricka berie jazdu, ked zadas, imitacia si robi co chce. Dalej imitacia elektricky ma brzdnu drahu vacsiu nez "kvazinormalna" elektricka K2 a to je uz co povedat.
Normalna elektricka sa pokazi a dielenski ju opravia... Imitacia elektricky sa pokazila, dosla do dielne, tam na to pozreli a nakoniec s tym nic neporiesili,, nakolko sa imitacia rozhodla opat jazdit sama od seba
Normalna elektricka jazdi na +/-600V js., imitacia elektricky jazdi okrem 600V predovsetkym "na dobre slovo".
Btw. Jedine, co sa piskotom vyrovna tejto imitacii elektricky je asi T3ExtraVerkel ... vsetky ostatne asynchronne serble ktorymi som sa viezol, ako napr. 21TrAC, Astra, Ashitra, 24Tr az po ULF sice piskali, ale nie takto a nie v interieri.
Ked ti stale argumenty nestacia, opytaj sa Bigmaca, ktory vdaka tomuto antifizikalnemu hmotnemu telesu skoro prisiel na testovacej kolaji v JD k nehode
Vysvetli mi, čo bolo v tej imitácii električky iné ako v skutočnej električke? A o čo bola tá kopa železa iná oproti štandardným električkám?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre
Citujem z linku: "Modernizovanú elektrovýzbroj električky T3 MOD je možné principiálne použiť aj pre iné typy električiek."
? ? ? ? ?