Niekedy sa neoplatí byť príliš stručný. Takže rozšírená verzia:
Ten lavór na koľaji smerujúcej na Nám.SNP pri vyústení Laurinskej nevznikol včera - dal sa voľným okom pozorovať už najmenej týždeň. A stav dlažby na trati od Manderláku po Jesenského napovedá, že to asi nebude lavór posledný.
Súhlasím s Vami, že prepady dlažby sa dali pozorovať už dávnejšie. Prepad koľaje na prechode pri Laurinskej je ale pomerne čerstvá vec a evidentne je súvisí s prácami na kanalizácii - i keď máte pravdu v tom, že príčin môže byť viacero.
ma,Beús,COLOR:Trošku inak to bolo.Pôvodné súpravy boli 7610/09 a 7602/01.7610 mala nehodu,takže vozňová skriňa bola nahradená skriňou z vozidla 7716.Súprava aj naďalej jazdila ako 7610/09.Pri CO bola zistená celková schátranosť vozňa 7609 v miere,ktorá neumožňovala vozidlo už opraviť.Súprava 7602/01 jazdila takto až do konca.Pri poslednej VP bola taktiež konštatovaná neopraviteľnosť skríň,takže 7602 dostala vozňovú skriňu zo 7712 a 7601 sa kvôli vyhoretému meniču a kondenzátorovej batérii už neopravila vôbec.Výzbroje z ostatných T3M boli premontované do skríň T3SU bez zmeny inventárnych čísel,aby v tom bol väčší chaos.Vozidlo 7607 bolo zachované v ÚD kde s ním posunujú ale oficiálne neexistuje,nakoľko nemá preukaz spôsobilosti,čo ešte v budúcnosti spôsobí veľké problémy,nakoľko sa s ním počíta ako s muzeálnym.
Z jednoducheho dovodu - povodne vozy 7602 a 7610 (r.v.1964-1966) mali kedysi havariu (nie naraz), takze zobrali dva neskorsie vozy - 7712 a 7716 (r.v.1976) a zabudovali do nich vyzbroj z tych dvoch naburanych vozov, a ocislovali 7602 a 7610. Potom premavali spolu s ostatnymi 600-vakmi, a ked sa vyradovali, nastastie si niekto vsimol, ze tie dva vozy su akosi novsie, tak sa chvalabohu zachovali Zjednodusene, strucne, ale snad vystizne
ja som nehovoril, ze mi vadi, prave naopak, tesim sa, ze este existuje. Len by ma zaujimalo, ci na rozdiel od ostatnych 76xx presiel nejakou generalkou, resp. preco jediny este premava.
som ju uz dlho nevidel, tak som nevedel...:)
inak, mozno sa to tu uz rozoberalo, ale ako je mozne, ze tak stary (ale zachovaly!) 2voz 7610+7602 este stale jazdi... vzdy ked nim cestujem, akoby som sa vratil minimalne o 10 rokov spat:) odkedy je v premavke? ostatne 76xx boli uz asi davno vyradene, nie?
re ma: nic, vsak ta jazdi a papiere ma. alebo mas chute a kacirske myslienky spojit kotasa s kardausom? elektricky by to slo, len to nema zasuvky a kable viacnasobneho riadenia, ale predpriprava v rozvadzacoch (aspon podla dokumentacie) je. len nie dost dobre si dokazem predstavit, ako by ten superpasqiul vyzeral. ale ak to niekto takto spriahne, tak ihne podam zlepsovak hodny dpb a budem ziadat hyperpasqiul v zlozeni kotas7303+kardaus7304+kotera7305. ze nemame koterov vlecnak? nejaky vrak od pana kyselu z muzea dp praha uz len splasime a jeho modernizaciu potom zverime skusenej slovenskej firme. akej? to je jedno, najlepsie takej, co da vsimne pri konkurze. co tak zos trnava. vsak z cisternami a dobytcakmi uz nejake skusenosti maju a aj na plesnive behacka vedia farbu naniest, aj ked na kardan od dynama len z jednej jeho polovice. ale to sa casom zmeni, vsak taky koterov vlecnak ziadny kardan ani dynamo nema...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus