Menší postreh pre technicky zdatnejších
(Alebo rozlúštenie záhady pochybnej akcelerácie Ikarusov 435)
Max. točivý moment prevodovky ZF ECOMAT 4HP500 - 1100 Nm
Max. točivý moment motoru MAN 191 kW - asi o trochu väčší, nakoľko LIAZ 175kW má 1050 Nm / 1400 RPM
Výkonová rezerva? Naopak - poddimenzované!
Výsledok - ideálne typy prevodoviek do Ikarusu 435:
ZF ECOMAT 4HP590, 5HP590 a 6HP590 (pričom pri poslednej alternatíve by teoreticky ten autobus išiel tak 120-130 km/h)
(Alebo rozlúštenie záhady pochybnej akcelerácie Ikarusov 435)
Max. točivý moment prevodovky ZF ECOMAT 4HP500 - 1100 Nm
Max. točivý moment motoru MAN 191 kW - asi o trochu väčší, nakoľko LIAZ 175kW má 1050 Nm / 1400 RPM
Výkonová rezerva? Naopak - poddimenzované!
Výsledok - ideálne typy prevodoviek do Ikarusu 435:
ZF ECOMAT 4HP590, 5HP590 a 6HP590 (pričom pri poslednej alternatíve by teoreticky ten autobus išiel tak 120-130 km/h)
Bon-Cu
obchodna, hrad...atd...