Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Esicko #32645:
jasne, poznam to. Ved ked som bol u teba, videl som monitor a seba ako som nadaval, ked som to nevedel ovladat.
Reakcia na: Esicko #32645:
ano, pozname (aspon ja urcite, beus tiez 🙂 ) a planujeme (a dufam ze sa to aj podari) spravit sietovu verziu (klient-server) kde bude moct ovladat viacero ludi rozne useky a vzajomne si robit zle 😃 ak by si nam pomohol, budeme len a len happy 😃
Reakcia na: Emo #32644:
Teda po Moste hrdinov Dukly, aby som bol presný.
BMko, staviam vlakove cesty, v odbornej modrogumnej terminologii 🙂 Inak su na tuto cinnost aj pocitacove simulatory - hry ako Gordikon, Multikon, Multi 1, 2 a 3. Pozna niekto? Plne verzie su k dispozicii na stranke pana autora www.softikon.wz.cz.
Reakcia na: bigmac #32643:

http://rail.sk/skhist/mosty/bratislava.htm

Píše sa tam, že železnica na vtedajšom Moste Dukelských hrdinov bola daná do prevádzky v r.1983, no súčasne do r.85 sa jazdilo aj po Starom moste.
re emo, mosty: tymi rokmi som si nie az tak uplne isty, ale 82/83 sa este urcite jazdilo cez stary most. dokedy vsak uplne presne??? taktiez ti viem s istotou potvrdit, ze 84/85 sa uz jazdilo mostom hrdinov dukly, teda dnes pristavny. ale odkedy? skusim zistit, ale nic neslubujem. zislo by sa prekotit archiv niekde u modrych gum, najlepsie nejaky mostny obvod alebo tratovku.
Reakcia na: Esicko #32639:
stavias trate :)) prijemnu sluzbu
Rozdiel medzi brzdovým valcom Š1000 a Š100 je hlavne v tom,že prvý je jednookruhový a druhý dvojokruhový.Ale inak by som fobustovi doporučil aby brzdový systém rekonštruoval na dvojokruhový.V mojich očiach je bezpečnosť nad historickú vernosť...
Reakcia na: bigmac #32637:
Aha, už rozumiem. A po tomto grafikone tie vlaky boli prevedené na Prístavný most. ?
Ja som vedel, ze bigmac nam to vsetko vsetkym vysvetli a ozrejmi... Skoda, ze nemozem polozit nejake doplnujuce otazky lebo som v nocniku.
kvkv: nie, len kolajovy prejazd, jazdili tam len stare obojsmerne vozy, aj to len solo bez vlecnakov, vzhladovo velmi podobne 6mt. vyzbroj z hlavy neviem (?asi ganz?mozno?siemens)
emo viedenska elektricka jazdila po cestnej mostovke, urcite vsak nie v r.1948.
82/83 boli normalne vlaky do petrzalky a rusoviec, vedene lokomotivami csd
re fobust, brzdovy valec: a cim sa taky "tvoj" brzdovy valec lisi od brzdoveho valca skody 100?
re fobust, brzdovy valec: skus na vajnorskej 127, vedla auto b.o.a.t. oproti krcme, tam je taka bohom zabudnuta predajna s divotvornymi otvaracimi hodinami a malym vykladom. ulozenky vsetkych druhov.
Reakcia na: bigmac #32622:
V gvd 82/83? Viem, do r1948(?) tam jazdila viedenská električka, ale čo tam jazilo tak dlho potom? ?
Nema nahodou niekto hlavny brzdny valec na 1000 MB, 10. seria z roku 1966? Alebo aspon manzety na neho. D.
kvkv: filialka fungovala do roku 1989 riadne ako stanica, potom sa tam zrusili cervene ciapocky a je z toho vleckovy areal. zatial to modrogumkovia zubami nechtami drzia, vsak ide o lukrativne pozemky. a rad by som vedel, co bude s pozemkom po byvalych nivach. z depa je uz depo na smetiarske vozy a zametacie avie
tr3mp: chcelo by to stanicny poriadok zst. bratislava-nivy
tr3mp: a este cosi. za nasypom bolo vela chrumkavych vleciek. zial, taktiez neviem, ako presne boli zaustene do niv. kablo+gumon+kovosrot a ja neviem co vsetko este boli zaustene po kolaji, co donedavna pred vubkou chaoticky koncila.
ale co tie ostatne a co vlastna kablovka?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.