Reakcia na: Sarko #32550:
Pridrznica je hlavne do vnutornej kolaje v obluku, takze je to ok.Prevysenie ma za ucel trochu ine rozlozenie odstredivej sily tramvaje pri jazde do obluku a podla mna by pri spravne spravenej trati nemalo mat vplyv na minimalnu rychlost, to je uplna blbost.
A samozrejme tieto zeleznicnotypove kolajnice nie su moc vhodne do takeho obluku, ale ajtak nevidim dovod na vykolajenie ... ved aj ked to tam mate vybrusene, tak nenavarujete obcas? Nechapem, ako mozu kompetentni nechaj jazdit tramvaje s vlkmi po takejto trati. Nemate tam nejake sialene rozsirenie, ked vam tam tramvaje padaju dovnutra?
Btw. k oblukom: ... na august sa chysta dalsie navarovanie pri Riviere. Trabusti by si mohli povedat a cele to vyhadzat, vytlct, znicit a dat tam komplet novy obluk, pretoze z toho kusku trate co je tam teraz nic dobre nikdy nevzide.
MHDfilom, ktori este neokusili sa odporucam previezt cez ten provizorny srandovny prejazd tam ako opravuju na pristavnom moste. Coskoro sa to totiz rusi a nebude tadial chodit nic (ked to budu finalizovat).
Pepicek
P.S. Proc jine diskutery vinis ze zavadeni, kdyz Ty zavadis na 500%?